Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal svare dig! Jeg har det lige præcis på samme måde. Jeg er så fandens utålmodig! Og sidder og regner og regner på livet løs, for at se hvornår jeg har tabt så og så meget!
Men jeg er ved at komme til et punkt, hvor jeg er ved at lærer at acceptere, at det tager den tid det tager. Og så bare leve et normalt liv ved siden af, med sund mad og motion!
Ved ikke rigtig hvad du spurgte om, men ville bare svare dig, da det lige så godt kunne være mig selv der havde skrevet det du lige skrev!Bliver bare så frustreret selv over det. Jeg havde planlagt at veje 73 kg den 1. april, men vejer stadig 75,5 kg! Så i mine beregninger, glemmer jeg at atge højde for de dage hvor det ikke går så godt!
#2 af Stronger (slettet)
Jeg ærger mig sådan over at det skal tage så lang tid,
Bliver helt utålmodig.
Sidder tit og regner ud på hvornår jeg vejer det jeg vil veje.
Så bliver jeg helt trist, men -20 kg til august eller lidt inde. Er vel ikke helt umuligt. Men så sad jeg og tænkte på jo mindre man vejer jo færre kcal må man indtage. Jeg har det bedst med at spise 500 kcal om dagen, hvilket giver et vægttab på 250 g om dagen. Men det bliver det jo ikke ved med, eftersom jeg taber mig.
Og skal have mindre dagligt kcal indtag.
så kan godt se det bliver svært at tabe 250 g om dagen:( Så skal jeg da sult. Det gør mig frusteret!..
Blev lige nød til at komme ud med det...
Har lavet mål herinde, på 1 kg om ugen. (kan ikke indtaste mere) men det ville selvfølgelig passe meget godt d. 19 august.
Har i fif til hvad man kan spise med få kcal i?
Knus Christine