Jeg har haft en dårlig uge, og vægten synes at være enig. Vil overhovedet ikke give mig nogen form for vægttab.
Jeg ved ikke, motivationen synes at mangle. Jeg begynder at synes det og det er 'ok' fordi det kun er en lille smulle eller det nok ikke bliver for mange kalorier, men det jo ikke rigtigt!
Det er somom jeg er nået et punkt og jeg kan bare ikke komme videre. Synes også jeg er begyndt at se tykkere ud, men det kan jo ikke passe? Jeg holder mig til sunde vaner men så overspiser jeg det sunde mad, og det er jo heller ikke optimalt!?
#12 af sqzee (slettet)
Jeg er sikker på at denne uge nok skal blive en god uge for os alle sammen. Hvis vi bare husker at se positivt på tingene, så skal det nok gå!
Jeg tror forresten her på det sidste hvor jeg ikke har tabt så meget, at der er røget en del i omkreds alligevel. Jeg ser meget anderledes ud om tajlen, og de bukser som jeg købte for ikke så mange måneder siden, de kan sku hives af uden at blive knappet op nu. Så trods minimalt vægttab den sidste måned, så tror jeg der er røget noget omkreds i stedet for. Dejligt man kan begynde at nyde synet af sig selv i spejlet!
Nå det blev et langt indlæg, sorry:-)
Flot i kæmper sådan alle sammen!