#2 af KarinaHadsten (slettet)
Torsdagsvejning 8. januar 2009
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Torsdagsvejning 8. januar 2009
Super godt gået !
Jeg fik ikke vejet mig her til morgen, men i går stod vægten på 82,8, hvilket er 200 gram mindre end i mandags, da jeg startede ud igen efter pausen. Så det er da fint nok med lidt nedgang. Har det nok sådan at jeg ikke rigtig har en deadline, så hvis jeg bare kan tabe mig er det fint.
Jeg fik ikke vejet mig her til morgen, men i går stod vægten på 82,8, hvilket er 200 gram mindre end i mandags, da jeg startede ud igen efter pausen. Så det er da fint nok med lidt nedgang. Har det nok sådan at jeg ikke rigtig har en deadline, så hvis jeg bare kan tabe mig er det fint.
15 år8. januar 2009 kl. 12:51
fight it (slettet)
Jeg slap så i denne uge af med de 200 gram som julen havde foræret mig.
Det er for lidt men fortjent - for jeg har fået mig et lille problem.... I december og især i julen spiste jeg en hel del sukker ting og uhm hvor var det godt.
Men nu har sukkermonsteret for sine lange fingere i mig igen.... Jeg er lækker sulten HELE tiden og jge bukker under hver dag :( og det er ikke engang mødvendigvis noget lækkert - bare det første skod slik/chokolade der er i nærheden.... snøft snøft.
Så hvis I har nogle gode ideer til at slå mit lille monster ihjel - så meld bare ind for lige nu skrider min plan jo helt når jeg ikke taber mig ret meget......
fight it
Det er for lidt men fortjent - for jeg har fået mig et lille problem.... I december og især i julen spiste jeg en hel del sukker ting og uhm hvor var det godt.
Men nu har sukkermonsteret for sine lange fingere i mig igen.... Jeg er lækker sulten HELE tiden og jge bukker under hver dag :( og det er ikke engang mødvendigvis noget lækkert - bare det første skod slik/chokolade der er i nærheden.... snøft snøft.
Så hvis I har nogle gode ideer til at slå mit lille monster ihjel - så meld bare ind for lige nu skrider min plan jo helt når jeg ikke taber mig ret meget......
fight it
15 år8. januar 2009 kl. 15:33
Buffy1 (slettet)
Jeg har tabt 700 gram siden sidste torsdag og det er jeg helt tilfreds med. Igår vejede jeg 300 gram mindre end i dag, men det er den slags hop i vægten som der altid vil være og som man må lære at leve med.
15 år8. januar 2009 kl. 16:18
claus (slettet)
Vægten sagde 87,6 i morges - det er allerede mere end et halvt kg under, hvad jeg vejede i weekenden, så det går da den rigtige vej.
Jeg regner med at skulle tabe næsten 20 kg - og jeg satser på her i starten at kunne smide et helt kilo om ugen, så der er noget at leve op til - håber ikke at skuffe jer næste torsdag ;)
Jeg regner med at skulle tabe næsten 20 kg - og jeg satser på her i starten at kunne smide et helt kilo om ugen, så der er noget at leve op til - håber ikke at skuffe jer næste torsdag ;)
15 år8. januar 2009 kl. 17:38
bruger slettet
Sikke nogle flotte meldinger - super godt gået af jer.
Jeg har tabt 1 kg siden sidste torsdag, så er nu er jeg i gang - dejligt med en god start.
Jeg har tabt 1 kg siden sidste torsdag, så er nu er jeg i gang - dejligt med en god start.
15 år8. januar 2009 kl. 17:51
Agneta
1.2 kg har jeg tabt siden jeg startede den 29 december, altså på 11 dage. Lyder ikke af så meget synes jeg? Men jeg er da tilfreds med ikke at have taget på eller at vægten bare står stille. Så nu vejer je 85,4 og ikke 86,6
15 år8. januar 2009 kl. 18:07
bruger slettet
Jeg er også kommet under 100 kg ... vejer nu 98,8, hvilket er frygteligt ... men men men jeg vil ALDRIG op at ramme 3 cifre igen!!!
15 år10. januar 2009 kl. 10:33
claus (slettet)
Agneta: Det er da ikke noget helt skidt vægttab - 1.2 kg på 11 dage svarer til ca. 750 gram om ugen. Det er da i den gode ende af skalaen - så hold du bare humøret højt, for det går da rigtigt godt.
Pige28: Tillykke! 100 kg er da en milepæl, der er til at føle - jeg har selv været deroppe og der er altså noget helt specielt ved at miste det første ciffer ;)
Pige28: Tillykke! 100 kg er da en milepæl, der er til at føle - jeg har selv været deroppe og der er altså noget helt specielt ved at miste det første ciffer ;)
15 år10. januar 2009 kl. 11:08
sqzee (slettet)
Det er så dejligt at høre fra jer alle. Selv synes jeg det går langsomt med mit vægttab, men jeg er da glad for det overhovedet går :)
Jeg tror jeg vejer noget i nærheden af 72,2 stadig. Min vægt står meget stille.
Jeg oplevede forleden at vægten sagde næsten et kilo mindre end den havde sagt dagen før, det var så fra 73,3 til 72,3... Er det mærkeligt? For den har holdt sig der?
Anyway, jeg vender tilbage næste torsdag så... Jeg glæder mig til at se om der er sket noget i forhold til nu. Jeg vejer mig hver dag, men det flyder jo lidt ud i hinanden, det er bedre at se uge fra uge, eller to uger af gangen.
Jeg tror jeg vejer noget i nærheden af 72,2 stadig. Min vægt står meget stille.
Jeg oplevede forleden at vægten sagde næsten et kilo mindre end den havde sagt dagen før, det var så fra 73,3 til 72,3... Er det mærkeligt? For den har holdt sig der?
Anyway, jeg vender tilbage næste torsdag så... Jeg glæder mig til at se om der er sket noget i forhold til nu. Jeg vejer mig hver dag, men det flyder jo lidt ud i hinanden, det er bedre at se uge fra uge, eller to uger af gangen.
15 år10. januar 2009 kl. 12:31
Jeg er meget tilfreds, jeg har ikke engang levet 100 % sundt og jeg har været stresset pga eksamener i denne uge.
Det føltes godt at være igang igen, glæder mig til at høre hvordan det er gået jer andre.