#1 af bruger slettet
Startet i dag
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Startet i dag
Hej, jeg hidder Thea og er startet i dag. Jeg vejer ca. 20 kg for meget. Jeg er 166 høj og vejer 85,5. Jeg høber at få meget støte fra jer, det trenger jeg .
16 år15. december 2008 kl. 18:53
Esti91 (slettet)
re: Startet i dag
Velkommen Thea:) Og pøj pøj med vægttabet!
16 år15. december 2008 kl. 20:39
bruger slettet
Tak,tak,jeg er allerede tabt 400 gr første dag
16 år16. december 2008 kl. 23:24
Stronger (slettet)
Hej og velkommen til!
Rart med en mere i flokken!
Mit bedste råd er bare: HOLD UD!
I starten vil det gå lidt stærkere, så når du har tabt nogle kilo vil de ikke rasle af så hurtigt! Men bare hold ud, så skal du nok klare det! Alle vi andre har også startet engang! Men jo mere der ryger af, jo gladere og gladere bliver man! Jeg kan slet ikke forklare hvad de 12 kilo jeg indtil vidre har tabt har gjort for mig! Det er det hele værd!
Og husk bare skriv indlæg her inde hvis du har behov for råd, skulderklap eller bare for at brokke dig lidt!
Håber vi skrives ved:-)
Rart med en mere i flokken!
Mit bedste råd er bare: HOLD UD!
I starten vil det gå lidt stærkere, så når du har tabt nogle kilo vil de ikke rasle af så hurtigt! Men bare hold ud, så skal du nok klare det! Alle vi andre har også startet engang! Men jo mere der ryger af, jo gladere og gladere bliver man! Jeg kan slet ikke forklare hvad de 12 kilo jeg indtil vidre har tabt har gjort for mig! Det er det hele værd!
Og husk bare skriv indlæg her inde hvis du har behov for råd, skulderklap eller bare for at brokke dig lidt!
Håber vi skrives ved:-)
16 år17. december 2008 kl. 20:33
Agneta
re: Startet i dag den 29.12
Hej Thea og alle andre,
Jeg hedder Agneta og er startet i dag den. 29.12. Jeg vejer også ca. 20 kg for meget, i dag siger vægten 86,6 kg til mine 168 cm og 51 år. Er begyndt at få ondt i mine fødder og i mine led, og er desuden træt at af størrelse 44/46 når jeg skal se på tøj :-)
I år 2000 tabte jeg 25 kg ved at følge Vægtkonsulenternes program, har tænkt mig at følge nogle af det på egen hånd, mht brød,pasta for eksempel.
Har også tænkt mig at læse indlæggene her i forum for at få gode råd og idéer. Alle forslag er velkomne!
Håber vi lærer hinanden at kende, Godt Nyt År til jer alle.
Mange hilsener fra
Agneta i Hvidovre
Jeg hedder Agneta og er startet i dag den. 29.12. Jeg vejer også ca. 20 kg for meget, i dag siger vægten 86,6 kg til mine 168 cm og 51 år. Er begyndt at få ondt i mine fødder og i mine led, og er desuden træt at af størrelse 44/46 når jeg skal se på tøj :-)
I år 2000 tabte jeg 25 kg ved at følge Vægtkonsulenternes program, har tænkt mig at følge nogle af det på egen hånd, mht brød,pasta for eksempel.
Har også tænkt mig at læse indlæggene her i forum for at få gode råd og idéer. Alle forslag er velkomne!
Håber vi lærer hinanden at kende, Godt Nyt År til jer alle.
Mange hilsener fra
Agneta i Hvidovre
15 år29. december 2008 kl. 13:14
bruger slettet
Startet den 29.12
Jeg er startet i går, men faldt gevaldigt i med 250 gram marcipan og nougat, det smage dejligt, men vist ikke lige det man skal gøre når man trænger til at tabe sig, så det har jeg selvfølgelig ikke tastet ind.
Jeg håber det går bedre fra den 2-2-2009
Mvn Likeu
Jeg håber det går bedre fra den 2-2-2009
Mvn Likeu
15 år30. december 2008 kl. 19:50
Agneta
re: Startet den 29.12
Hej Likeu,
jeg faldt også i igår, med chokolade, vanillekranse og et lille glas Baileys....men jeg tastede det ind. Føler jeg snyder hvis jeg ikke også taster det ind, jeg snyder jo kun mig selv....Vil virkelig gerne have styr på min kost og så må jeg vel bide i det sure æble...:-)
Men jeg er på den igen idag, selv om det er nytårsaften og i morgen skal vi hjem til min bror hvor de konsekvent ikke kan lave mad uden fløde....!
hilsen Agneta
jeg faldt også i igår, med chokolade, vanillekranse og et lille glas Baileys....men jeg tastede det ind. Føler jeg snyder hvis jeg ikke også taster det ind, jeg snyder jo kun mig selv....Vil virkelig gerne have styr på min kost og så må jeg vel bide i det sure æble...:-)
Men jeg er på den igen idag, selv om det er nytårsaften og i morgen skal vi hjem til min bror hvor de konsekvent ikke kan lave mad uden fløde....!
hilsen Agneta
15 år31. december 2008 kl. 10:38
Anonym
Hej alle sammen
Jeg er ny her og vil meget gerne have nogle til at vejlede mig gennem det her, for vil virkelig gerne tabe mig omkring de 15 kg.
Venter på jeres hjælp og støtte:)
tak:D
Jeg er ny her og vil meget gerne have nogle til at vejlede mig gennem det her, for vil virkelig gerne tabe mig omkring de 15 kg.
Venter på jeres hjælp og støtte:)
tak:D
15 år6. januar 2009 kl. 21:11
Anonym
Startet i dag. Er 64 år, 1,84 and vejer 113. Vil ned på 100 i første omgang, evt. 85!! 1 okt hold op med at ryge (cold turkey) efter 50 år. Var oppe på 50 om dag. Alt for dyrt. Osse begyndte at træne på samme tidspunkt. It's never too late!
15 år7. januar 2009 kl. 00:22
Frk Jakob (slettet)
husk at taste alt ind, ellers forstår man jo ikke når vægten går den gale vej. Så selvom i ryger i, så få det tastet ind. velkommen til alle
15 år7. januar 2009 kl. 18:08