Torsdagsvejning den 30. oktober

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Torsdagsvejning den 30. oktober
Har tabt mig en lille smule - min vægt er ikke så præcis, så et sted ml. 200 og 500 g... Så lang tid det går den rigtige vej er jeg glad. Målene er også skrumpet en lille smule - bortset fra det om min overarm, det er vokset (læs stooooooor biceps :D)

Tillykke til alle jer der har smidt vægt og skulderklap til dem der kæmper med stilstand...
16 år30. oktober 2008 kl. 23:26
re: Torsdagsvejning den 30. oktober
Vægten er det svære steget med 700g siden sidste uge, men jeg har tabt mig når jeg sammenligner kropsmålene fra sidste uge med denne uge er jeg blevet 3 cm mindre. Men jeg må også se om jeg kan få lavet lidt mere motion i næste uge så de 700g og lidt mere er væk næste torsdag.
Det er nogle fine resultater i andre har opnået, og til jer der lige som mig har taget lidt på i løbet af ugen vi må op på motionshesten igen og se og få svedt nogle flere af de overflødige kalorier væk fra sidebenene inden næste torsdag.
16 år30. oktober 2008 kl. 23:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });