Torsdagsvejning d. 16/10-08

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning d. 16/10-08
Nå så lægger jeg ud, med den triste nyhed, at jeg ikke har tabt mig i den forgangne uge, på trods af at jeg ifølge Maditals udregninger burde have tabt ca. et kilo. På målingerne er der heller ikke noget at spore. Er noget mere nedslået, end jeg troede jeg ville blive, hvis der ikke var sket noget. ØV!
Jeg satser på at der er en god forklaring og der er gode nyheder at dele næste uge.
16 år16. oktober 2008 kl. 08:31
re: Torsdagsvejning d. 16/10-08
Jeg har tabt 700g den sidste uge . egentlig er det ok, men jeg taber kun ca. det halve afd hvad madital beregner. Jeg har tabt 2,5 Kg de sidste 4 uger, men ifølge madital skulle jeg have tabt 3,9kg

Det må jo betyde at min krop har skruet ned for blusset, så jeg planlægger at prøve at indskrænke mit underskud til de ca. 500kcal om dagen, som stemmet overens med mit mål.
Det betyder at jeg skal spise ca. 1800kcal om dage i gennemsnit. Hvilket faktisk også er det, jeg forventer at styre efter når jeg når målet (så er der lidt plads til at flippe ud til fester o.l)
Ved godt at mit underskud så langsomt vil skrumpe efterhånden som jeg nærmer mig målet, men så må jeg prøve at justere med motion :-)

Faktum er at jeg ikke rigtig får valuta for pengene med de 1000-1200 kcal jeg har i underskud for tiden, så jeg har vel intet at tabe........bortset måske fra hovedet. Det er nemlig ret svært for mig at spise mere, uden at indføre en masse usundt.
16 år16. oktober 2008 kl. 08:42
Jeg er kommet godt igang efter min stilstandsperioden. Jeg har siden sidste torsdag tabt mig 1,8 kg. Vægten siger 94,7 kg.

Nu er jeg desværre løbet ind i noget forkølelse, jeg er rigtig ynkelig når jeg er syg og kan slet ikke forholde mig til sund kost, så noglegange kan jeg ikke spise noget og andre gange grovæder jeg.

God uge til jer andre.
16 år16. oktober 2008 kl. 08:46
Jeg har tabt 600 g den sidste uge.
Så nu vejer jeg 84,4! Stadig alt for meget, men alle 20 kg ryger jo ikke på en gang ;-)
16 år16. oktober 2008 kl. 08:50
ja jeg var jo ikke på vægten sidste gang men jeg vejer nu 103,8 kg så siden jeg startede har jeg tabt 3,2 kg så det går da den rigtige vej :)
16 år16. oktober 2008 kl. 10:08
@PostED
Kan se i din profil at du vil være tilfreds bare du taber dig i perioden også selv om du måske ikke lige når dine delmål. Hold fast i det !

Hvis du kun vejer dig en gang om ugen, kan der sagtens være uger hvor du står stille fordi du lige gav et hop opad på vægten den ene torsdag og næste uge taber du så måske 2 kilo fordi du lige dykkede. Du er nødt til at se det i et lidt større perspektiv, altså over f.eks. en måned. Men kender godt den modløshed man bliver grebet af når vægten driller......
16 år16. oktober 2008 kl. 11:04
På trods af at det bestemt ikke ser sådan ud på min kurve, så har jeg lige opdaget at jeg faktisk har tabt 500 g i denne uge.

Og med 1,6 kg i sidste uge, så begynder det jo at gøre godt for noget af alt det ekstra jeg har taget på.

Frugt er godt , meget frugt er meget godt..
16 år16. oktober 2008 kl. 14:18
Hej:)
Jeg har smidt 1.1 kg, er nu nede på 81.4, og har tabt præcis 18 kg i denne omgang:)
Så det er dejligt det går den rigtige vej
16 år16. oktober 2008 kl. 15:18
Fik det jeg blev snydt for i sidste uge: Minus 2,1 kg :-)
16 år16. oktober 2008 kl. 18:50
Hmm - så er jeg den eneste, der har taget på + 100 g. Rigtig øv, når man ellers kun har spist sund mad. Men grunden ligge nok i, at jeg døjer med noget forstoppelse pt. - måske pga. stress over mit foranstående bryllup på lørdag :-)

Pyt - det er bare at fortsætte med den sunde kost - der skal nok komme udsving på vægten igen i den positive retning...
16 år16. oktober 2008 kl. 21:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });