#2 af bruger slettet
torsdagsvejning 11.09.2008
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: torsdagsvejning 11.09.2008
Godmorgen. Tillykke med dit flotte vægttab, Maria! Det lyder som et ambitiøst men realistisk mål du har sat dig. Held og lykke med det!
Jeg plejer ikke at veje mig om torsdagen, så jeg ved ikke hvor meget jeg vejede sidste torsdag, men så vil jeg starte i dag og hoppe med på torsdagsvejningerne:
I dag siger vægten 65,2kg. Da jeg kun er 160cm, er mit første mål at nå 60kg på de næste to måneder.
Jeg plejer ikke at veje mig om torsdagen, så jeg ved ikke hvor meget jeg vejede sidste torsdag, men så vil jeg starte i dag og hoppe med på torsdagsvejningerne:
I dag siger vægten 65,2kg. Da jeg kun er 160cm, er mit første mål at nå 60kg på de næste to måneder.
16 år11. september 2008 kl. 06:47
Knudeper (slettet)
Endnu 300 g skrællet af: 94,8 - håber på minimum ½ kilo næste torsdag - meget gerne et helt.
Havde en relativ kalorie-tung weekend, så jeg kan vist kun være tilfreds.
Tillykke Maria og velkommen til vejningen juliemalou. :-)
Havde en relativ kalorie-tung weekend, så jeg kan vist kun være tilfreds.
Tillykke Maria og velkommen til vejningen juliemalou. :-)
16 år11. september 2008 kl. 08:40
veile
Ja jeg står stille igen :-( Godt nok har jeg tabt 200g siden sidste torsdags vejning, men da jeg allerede for ti dage siden vejede 100g mindre end jeg gør nu, så er det alligevel stilstand.....
Jeg motionerer gns. 45 min. om dagen lige nu, og da jeg lige er startet i motionscenter (sidste tirsdag) kan det selvfølgelig være det der driller. Det er på den anden side ved at være svært at finde på undskyldninger for stilstanden......Noget tyder på at jeg må vænne mig til at tabe mig i ryk, da min kurve efterhånden ligner en trappe.
Jeg sætter nyt mål for de næste 14 dage på 1 Kg (mangler 100g i at nå det mål der sluttede i dag)
Jeg motionerer gns. 45 min. om dagen lige nu, og da jeg lige er startet i motionscenter (sidste tirsdag) kan det selvfølgelig være det der driller. Det er på den anden side ved at være svært at finde på undskyldninger for stilstanden......Noget tyder på at jeg må vænne mig til at tabe mig i ryk, da min kurve efterhånden ligner en trappe.
Jeg sætter nyt mål for de næste 14 dage på 1 Kg (mangler 100g i at nå det mål der sluttede i dag)
16 år11. september 2008 kl. 08:51
celia
Hurra, jeg har tabt 1,2 kg! Jeg startede i fitnesscenter i torsdags og har trænet 4 gange, så jeg havde egentlig regnet med at det havde ædt vægttabet, men åbenbart ikke :-) Men jeg har nu også spist sundt uden svipsere...
16 år11. september 2008 kl. 08:53
Dorte1864 (slettet)
Efter at have holdt ferie (både fra arbejde og sund kost) i august måned er jeg med igen.
Jeg har tabt 1,3 kg siden sidste torsdag.
Jeg har tabt 1,3 kg siden sidste torsdag.
16 år11. september 2008 kl. 09:58
pipapop
Hej alle sammen
Jeg har desværre ikke tabt mig :( synes ellers jeg har gjort det så godt. Tværtimod har jeg taget lidt på. vejer nu 80 kg. Æv æv æv æv..
Flot af jer der har tabt jer siden sidst!
Jeg har desværre ikke tabt mig :( synes ellers jeg har gjort det så godt. Tværtimod har jeg taget lidt på. vejer nu 80 kg. Æv æv æv æv..
Flot af jer der har tabt jer siden sidst!
16 år11. september 2008 kl. 10:29
slanksnart (slettet)
Hej..
Jeg har tabt mig sølle 400 g.:( Står fuldstændig stille i øjeblikket...
Bedre held til jer andre derude:)
Jeg har tabt mig sølle 400 g.:( Står fuldstændig stille i øjeblikket...
Bedre held til jer andre derude:)
16 år11. september 2008 kl. 10:54
Kaktus (slettet)
Tja - jeg ved snart ikke hvad jeg skal skrive... Vægten siger at jeg har tabt 700 g siden sidste torsdag - så jeg burde vel være tilfreds, men...
For det første er jeg inde i lidt af en monster krise mht sund livsstil - for det andet er min vægt faldet 1,5 kg siden i går, så jeg tror ikke at mine - 700 gram helt passer - vi får se i morgen.
Tillykke til alle dem der har tabt sig - og klø på til jer der har et lille plus :)
Maria> Et ganske særligt tillykke til dig - tabt 10 kg og vægt i "de to cifrede tal" - dét er da værd at juble over - super flot!
Dit nye mål er skal du nok nå med den arbejdsiver du lægger for dagen :)
For det første er jeg inde i lidt af en monster krise mht sund livsstil - for det andet er min vægt faldet 1,5 kg siden i går, så jeg tror ikke at mine - 700 gram helt passer - vi får se i morgen.
Tillykke til alle dem der har tabt sig - og klø på til jer der har et lille plus :)
Maria> Et ganske særligt tillykke til dig - tabt 10 kg og vægt i "de to cifrede tal" - dét er da værd at juble over - super flot!
Dit nye mål er skal du nok nå med den arbejdsiver du lægger for dagen :)
16 år11. september 2008 kl. 12:22
bruger slettet
Hejsa.. Først tillykke til Maria med det første del-mål ;o)
Jeg melder mig også under fanerne. Jeg startede på et nyt, slankere liv for 4 uger siden. Vægten var 81 kg. Idag, er den 76,6, så der er røget knap 4,5 kg. Målet er 65 kg inden 24.2.2009 ( Da bliver jeg 40 ).
Jeg melder mig også under fanerne. Jeg startede på et nyt, slankere liv for 4 uger siden. Vægten var 81 kg. Idag, er den 76,6, så der er røget knap 4,5 kg. Målet er 65 kg inden 24.2.2009 ( Da bliver jeg 40 ).
16 år11. september 2008 kl. 14:49
Jeg lægger ud med et vægttab på 500g, hvilket betyder at jeg har nået mit første delmål på 10kg - YES. Jeg er nu på den rigtige side af de 100 kg - nemlig 99,5kg. Jeg har sat mig et nyt delmål, som hedder 5 kg på 6 uger.
Håber, at I alle har haft en god uge.