Møg-uge :(

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Møg-uge :(
Efter en god periode, havde jeg ca. 10 dage hvor vægten stod stille skønt jeg spiste "fornuftigt" og fik motioneret hvad jeg skulle :(

Min motivation gik fløjten og jeg har nu haft en lille uges tid med overspisning + for meget hvidvin med det resultat at jeg IGEN er kommet over de 90 kg Øvøvøvøvøvøv :(

Nå, men nu må jeg se om jeg kan finde vejen tilbage til de sunde vaner igen....

Starter idag på en maratons-arbejdsperiode med 3 ugers arbejde i træk med kun 3 fridage *støn* men det plejer at hjælpe, når jeg ikke har så mange fristende "udenoms-arrangementer", så mon ikke jeg om tre uger er tilbage på sporet igen?

Håber, at i alle nyder det skønne vejr :)
16 år28. juli 2008 kl. 12:01
re: Møg-uge :(
For pokker da kaktus. Hvad har du lige gang i !

Stilstand er næsten umenneskeligt, men det er vist desværre en naturlig del af vægttabet. Du må forsøge at tro på at det kommer bare du holder fast i de gode vaner.

Konkurrencemotivationen går jo helt tabt hvis du laver sådan nogle "svinkeærinder" Kom nu ikk' . Jeg står også stille, så du kan stadig nå først til 80..............
16 år28. juli 2008 kl. 15:41
Ja kaktus op på hesten igen, så skal det nok komme.
16 år28. juli 2008 kl. 17:49
ja jeg har det jo også sådan lidt træls lige nu... men på med vanten, det skal nok gå.. husk at du spiser sundt for at pleje din krop, ikke for at blive tyndere...
16 år28. juli 2008 kl. 19:02
At spise mere når man har vægt-stilstand, det er jo som at løbe baglæns til et løb bare fordi man ikke kan se mållinien ;-)

Det vil være bedre om du en anden gang skrev herinde at der er krise fordi du har vægt-stilstand. Så får du støtte, medlidenhed og vise ord - og det hjælper til at undgå den fælde du havnede i.

Men det hjælper jo heller ikke at græde over et lille fejltrin. Du må i arbejdstøjet igen - og hverdag er jo det bedste for ens kur. Så jo.. om tre uger så er sagen en helt anden og 3 uger er jo ikke så lang tid, det hele taget i betragtning :-)
16 år28. juli 2008 kl. 20:58
Kære Allesammen :)
Tak for jeres opbakning og kærlige los i r.... :-D

Motivationen er så småt ved at vende tilbage - ikke mindst hjælper det med et heppe-kor herinde fra :)

Idag er jeg så under de 90 kg igen - pyha - det var nok i virkeligheden dét at vægten sagde over 90 kg, der fik mig til at vågne op.... Skal alle de uger være spildt, bare fordi vægten står stille i en periode? NEJ !!!

Har ingen planer om at løbe baglæns (hehe - sjovt billede Iacob) - og jeg skal nok komme efter dig igen, veile :-p

Næste gang jeg får stilstand / krise (og den tid kommer jo sikkert som Ammen i kirken igen), vil jeg fluks oprette 3475746 tude-tråde her, så jeg kan få hjælp til at forblive på rette spor :)

Endnu engang tak for opbakning - I er fantastiske :)
16 år29. juli 2008 kl. 10:54
Jeg læste lige med på tråden her i dag... Jeg har haft en periode på 3 uger hvor min vægt har svinget meget, men altid er endt med at jeg har taget en lille smule på hver uge - Men nu har jeg taget mig selv i nakken igen, og det har resulteret i at min vægt har ligget stille siden den 23. Juli.... Det er trods alt meget meget bedre end at jeg har taget på, og da mine indtastninger for de sidste par dage siger at jeg er i underskud (dog noget mere underskud end jeg burde være :( ) Så burde min vægt jo gå nedad på et tidspunkt.... Derudover har jeg snart gennemført uge 1 af et løbe og cykle program - og det er jo i sig selv en sejr for mig, der ellers HADER alt der har med konditionstræning at gøre :D
Jeg har ikke været særlig god til at taste min kost ind siden jeg gik på "sommerferie" hvilket nok skyldes jeg har arbejdet et sted mellem 40 og 60 timer om ugen.... det er som om energien der er tilbage efter en lang arbejdsdag hellere skal bruges på kæresten, end at sidde foran computeren.
Nå men - det korte og det lange er, at jeg lige brugte denne her tråd til at få lidt motivation tilbage igen :D

16 år31. juli 2008 kl. 08:42
Dejligt, at du kunne bruge min "tude-tråd" til at komme på banen igen, Camilla :)

Jeg døjer stadig med motivationen, men den skal nok komme igen....

Flot, at du trods ferie har formået at holde vægten / "nøjes" med en lille vægtstigning :)
16 år31. juli 2008 kl. 11:44
Hey allesammen !!!

Så fik motivationen det til at gå i den rigtige retning -0,8 her til morgen, endda på trods af at vi var hjemme hos mine forældre i går og blive forkælet :D Super dejligt :D
16 år2. august 2008 kl. 07:58
Tillykke, Camilla :) Jeg taber mig også, men det er fordi jeg ligger syg :(
Ikke just en anbefalelsesværdig kur ...
Men super flot.... keep up the good work :)
16 år2. august 2008 kl. 11:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });