Jeg synes det er rigtig flot du fortsætter - +2 kg kan nærmest virke uoverkommeligt - Jeg er sikker på du har tabt en hel del til torsdagsvejningen !! - klø på -
Jeg tænker også på om du måske, fordi du i så lang tid ikke har indtaget f.eks. hvidt brød osv. så derfor når du pludselig indtager det igen, så går det ligesom bare stærkt..... det er ikke videnskabeligt, og måske kun logisk for mit hoved :D.... men det lyder godt at du stadig er ved godt mod.:D
#2 af bruger slettet
Godt nok føler jeg umiddelbart at det er rimeligt fortjent, da jeg ca. halvvejs inde i ferien lod sukkermonstret tage magten. Det blev simpelthen for svært at undgå hvidt brød, når eneste alternativ er salat.
Jeg har dog ikke egentligt overspist og er også kun rigtig træt af mit indtag på køreturen hjem lørdag og søndag. Nu har jeg så lige prøvet at indtaste mit indtag disse to dage, og det giver henholdsvis et nulregnskab lørdag og + 150g i går. Så det forklarer jo slet ikke at jeg har taget 2 Kg på - så nu er jeg rigtig sur på min dumme krop, hvad bilder den sig ind at tage så meget på.......
Sammenholdt med en noget langsom juni måned (hvad angår vægttab) er jeg nu sat tilbage til min vægt for en måned siden. ØV ØV ØV......
Det hører dog med til historien at jeg har mens., men jeg plejer altså ikke at tage så meget på.
En kollega redede dog lidt min dag her til morgen, da jeg mødte hende ved kaffemaskinen. "Du bliver da bare mindre og mindre" sagde hun, og jeg har absolut ikke tabt noget siden hun (1. gang) bemærkede vægttabet for 2-3 uger siden.....
Krydser fingre for at det forsvinder lige så hurtigt igen (kan se at andre har oplevet det efter ferie) for min vægtkurve ligner noget der er løgn :-(
I dag står den så på sukkerafvænning igen. Jeg er hunderæd for om jeg kan klare det. Jeg har meget respekt for mit sukkermonster og tænk hvis jeg nu bare tager det hele på igen og mere til......... :-S
Har følt mig enormt fed i ferien, og har slet ikke kunnet forstå at jeg har vejet 25 (23 :-( )kg mere end jeg gør nu. Det hjalp dog lidt at komme hjem til mit eget spejl. Det er åbentbart vigtigt med referencen. I et fremmed spejl (og i fremmedes øjne) er jeg jo bare fed og uden historie.......
Moralen må være at min krop( desværre som forventet) har tænkt sig at tage det hele på igen lyn-hamrende-hurtigt hvis jeg slipper kontrollen bare en lille smule.......
Om en uges tid, når jeg har slået sukker monstret ned igen, er dette forhåbentligt bare en vigtig lektion som efterlader mig endnu stærkere i kampen, og måske grænsen somme tider skal overskrides så man ved hvor den er..........Men lige nu er jeg bare bange og nedtrykt, for det føles som om vægttabet er slut og kampen nu vil handle mere om ikke at tage på......
Vi snakkes ved på torsdag, hvor min dumme krop og mit dumme hoved forhåbentligt "makker ret" igen....