Hej Knud
Gode forberedelser du gør ang. din rejse til Tibet;-)
Ja man bliver afhængig af at træne.
Jeg SKAL ud at gå hver dag. Snart begynder min veninde og jeg at cykle igen...smiler
Forsat god motion til dig og alle I andre
Knus kis
#2 af kis (slettet)
Ja så fik jeg flyttet min tråd fra vægttab som der hed 90 kg.
Jeg har tabt mig ca 15 kg fra August og til 1 februar. Det er jeg meget godt tilfreds med. Så idag vejer jeg ca. 85 kilo og måler 189 cm
Nu vil jeg så tage på i muskelmasse, og stadig gerne tabe lidt fedt om maven derfor navnet på tråden sixpack.
Mit navn tibet kommer af at jeg drømmer om at komme til først nepal og herfra gå op til base camp 1 i tibet i ca. 5500 meters højde. Det planlægger jeg at gøre i 2013. Så jeg skal være i ret god form inden da. Jeg træner næsten hver dag 6-7 dage i ugen i ca halvanden time pr gang. Lige nu er der meget cardio efterfulgt af lidt styrketræning. Jeg kan træde ca. 520 watt på motionscyklen, dog i kort tid, men det er jeg meget godt tilfreds med. I benpres nupper jeg nemt 260 kilo. Der er ikke flere kilo i maskinen. Og så kan jeg løfte 37 kilo i stangvægt over hovedhøjde.
Som i sikkert kan fornemme holder jeg meget af at træne. Den daglige træning er og har næsten altid været en stor del af mit liv. Der er ikke noget som at sidde på motionscyklen og bare gi den gas så sveden drypper fra en. Den velvære og lykkefølelse der rammer en både under men specielt efter træning er bare helt ubeskrivelig. Det skyldes at der frigives endorfiner og dopamin ved hård træning. Jeg kan kun anbefale at i prøver det. Men pas på: Man bliver afhængig.
Kan i alle ha en god søndag
Varme hilsener fra Knud