Super flot!!
Jeg har heller ikke røget i 7 dage i dag :)
Lige som jeg har anbefalet mange andre, vil jeg anbefale dig at læse "endelig ikke ryger", den har gjort at jeg i de 7 dage her ikke har savnet at ryge.. de første par dage indtil nikotinen kom ud af kroppen tænkte jeg da på at ryge når jeg var i en situation hvor jeg plejede at gøre det. men de sidste 4-5 dage har jeg slet ikke tænkt på at ryge.. det føles lidt som om at jeg aldrig har røget.. så jeg synes at bogen er noget nær det mest fantastiske der er sket mig :)
#2 af loseandwin (slettet)
Rygestoppet fungerer på et time for time basis hvor ind imellem (specielt når jeg henter kaffe eller lige har spist eller er på vej i seng) så melder rygetrangen sig og så tager jeg stilling til om den smøg nu også er nødvendig og om det lille fix er pengene værd..
Jeg har først igår sagt til min mand og mine børn at jeg ikke har røget i flere dage... Det skete fordi min datter spurgte mig om jeg ikke ville være sød at stoppe med at ryge... Da jeg i min datters levetid ikke har røget indendørs var hun ikke klar over at jeg ikke havde røget :)
Jeg har hverken lovet mig selv eller andre at jeg vil holde op men nu er der gået 6dage imorgen er der sandsynligvist gået en uge så hvorfor skulle man starte med den dumme vane igen...
Min mand holdt op med at ryge for lidt over et år siden i forbindelse med han var indlagt på intensiv og derfor ikke kunne komme ud i tre døgn..