#11 af silvercocker
Program i aften om fedme....
Du læser en tråd i debat > off topicsilvercocker
re: Program i aften om fedme....
Jeg finder også den slags programmer motiverende. Jeg sidder ikke som sådan og tænker 'sådan vil jeg aldrig ende op' men det der motiverer mig er at se dem med de mange begrænsninger de har med størrelsen og helbredet, gå igang med et vægttab. Og det de har, som jeg så ikke har, er at have en læge eller personlig træner eller diætist med på sidelinjen og de har tit noget at sige som får mig til at stoppe op og tænke mig om. Jeg finder personligt Chris McDonald utrolig motiverende, og da DR har nogle af hans programmer tilgængelige online, ser jeg gerne flere i træk. Dengang Livet er Fedt løb over skørmen, sad jeg klistret til den, dengang kunne jeg dog slet ikke få et vægttab til at fungere fordi smerter gjorde det umuligt at motionere, jeg boede hjemme og havde ikke penge til at købe egen mad og måtte spise hvad der blev serveret, og så kom der vægtøgende medicin oven i alt det. Idag er alt det heldigvis ændret, og den motivation jeg får af at se programmerne, kan jeg gå direkte ud i køkkenet eller udenfor for at bruge.
13 år25. august 2011 kl. 12:21