Forstår ikke helt...

Du læser en tråd i debat > off topic

re: Forstår ikke helt... to
Jeg havde ikke kigget paa LSJMs profil.

Tror Calcit taler med godt i sinde LSJM, du er 15 og har tabt dig meget og det er en alder hvor du har stoerre risiko for at udvikle spiseforstyrrelse. Saa hun er nok bare bekymret for dig, det skal du vaere glad for! Og jeg haaber du selv er obs paa det. Det er flot du har tabt dig, men pas paa, slank OG sund for the win :)
13 år3. juni 2011 kl. 08:31
Skal lige siges, haaber ikke du foeler nogen doemmer dig, maaske jeg officielt er en gammel hejre, men jeg kan godt huske presset der er paa os piger isaer naar vi er unge, og jeg tror I har det endnu mere idag. Kombineret med hvor optaget man bliver af kost og kcal taelling under en kur, det er tricky. Saa haaber bare du passer paa digselv! Knus fra Pup
13 år3. juni 2011 kl. 08:43
Ja, jeg forstår det godt...
- Jeg har været "dernede", hvor man kun spiste mellem 600-700kcal... & der skal jeg aldrig ned igen, det var godt nok en demprimeret tid! :O
+ så har jeg lært, at det ikke er godt, fordi ens stofskifte bliver smadret, man er hele tiden ret og irriteret, og når man så begynder at spise igen, tager man hurtigere på ;)
Derfor spiser jeg mindst 1200, hver dag, om jeg så skal proppe mig (selv om dét heller ikke er særlig godt...)
O.o
13 år3. juni 2011 kl. 10:52
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år3. juni 2011 kl. 12:02
Ja, men det er pga. at jeg går til Zumba om tirsdagen eller onsdagen og så er jeg hjemme omkring kvart i otte, og jeg spiser ikke efter klokken otte...
& så er jeg hele tiden bange for, at jeg ikke har flere kcal tilbage og så bliver jeg sulten inden klokken 20.00
13 år3. juni 2011 kl. 12:17
ja hvis du bliver sulten så kan du spise ...du behøver ikke blive ved med kur.....du har din egen frie vilje.....eller hvad?
13 år3. juni 2011 kl. 13:10
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år3. juni 2011 kl. 13:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });