#2 af Pupetta (slettet)
Forstår ikke helt...
Du læser en tråd i debat > off topicPupetta (slettet)
re: Forstår ikke helt...
Kan vaere en teknisk fejl men kan ogsaa vaere fordi din basal forbraending er mindre jo lavere vaegt du har. Det vil sige nu hvor du har tabt dig, skal du indtage mindre kcal per dag. De sidste kg. mod normalvaegten er altid de svaereste :)
13 år1. juni 2011 kl. 17:30
Need2befit (slettet)
Det er omvendt...
nu kan jeg indtage flere kcal end før og min underskud er også lavere, altså nu er den 470, før var den 680...
nu kan jeg indtage flere kcal end før og min underskud er også lavere, altså nu er den 470, før var den 680...
13 år1. juni 2011 kl. 17:56
Ulla Mikkelsen
Ja du har ret, sådan er det også for mig - Jeg kan også spise mere nu, hvor jeg kun sætter mit mål til minus 2 kg på en mdr. i stedet for minus 3 kg - og det er jo egentligt klart nok, for jo mere du vil tabe dig på en mdr. jo mindre må du spise :O))
13 år1. juni 2011 kl. 18:02
Pupetta (slettet)
re: Forstår ikke helt... to
Ok forstod ikke helt dit spoergsmaal saa, men some turbo siger er det ret logisk at hvis du vil tabe mindre kg. over en maaned, saa kan du spise mere.
13 år1. juni 2011 kl. 18:05
Need2befit (slettet)
fedt nok!
syntes det var lidt mærkeligt, fordi jo mindre man vejer, jo mindre skal man ha' :D
Mange tak
syntes det var lidt mærkeligt, fordi jo mindre man vejer, jo mindre skal man ha' :D
Mange tak
13 år1. juni 2011 kl. 18:09
calcit
Pupette LSJM er jo normal vægtig mindst...
13 år2. juni 2011 kl. 17:26
Need2befit (slettet)
& hvad mener du så med det?
13 år2. juni 2011 kl. 17:46
Ablanu
calhit mener, som jeg også har påpeget, at dine mål bliver mindre og mindre, og at du ender som undervægtig. Du er jo på ingen måde overvægtig mere.
13 år2. juni 2011 kl. 17:58
Need2befit (slettet)
Ja, det ved jeg godt...
Men hvad har det med sagen at gøre?
Men hvad har det med sagen at gøre?
13 år2. juni 2011 kl. 18:50
& før, skulle jeg var i underskud på ca. 680kcal, nu er det kun ca. 480 eller der omkring....