#2 af bruger slettet
Afstemning
Du læser en tråd i debat > off topicbruger slettet
re: Afstemning
Hehe, nu kan jeg jo slet ikke med den der suppe, så jeg stemmer på DDV, men det er kun ud fra hvad jeg selv ville vælge, og har slet ikke noget at gøre med hvad du kan.
Så det var vist en unfair stemme ;-)
Vh Karin
Så det var vist en unfair stemme ;-)
Vh Karin
14 år11. maj 2010 kl. 16:05
ukn
Suppekuren tror jeg ikke rigtig på. Det kan godt være, at den giver et hurtigt vægttab, men hvis man så også tager det hurtigt på igen, er man jo lige vidt. Jeg synes, at din kostplan ser fornuftig ud. Undrer mig dog over, at du kan spise så mange grøntsager til frokost og aften. Hvor mange kalorier får du om dagen med denne plan? Min kostplan ligner din lidt, dog uden helt så mange grøntsager. Jeg har indtil videre OK resultat med at holde mig under 1300 kcal. pr. dag. Generelt spiser jeg det samme som før bare i mindre mængder.
14 år11. maj 2010 kl. 16:35
rdrd (slettet)
Jeg ved ikke helt hvor mange kalorier den her plan vil give mig, men det får vi jo at se hvis det bliver den der vinder.
Det jeg godt kan lide ved suppekuren, er at det er så ufatteligt nemt og at jeg godt kan lide suppen gør det jo ikke værre.
Fra den 15-03-10 - 28-03-10 tog jeg tog omgange af den og tabte mig fra 69,9 - 66,0 kg. Jeg vejer 61,2 kg nu, så det er da ikke kommet på igen, men nu er det i de seneste uger igen begyndt at gå langsomt og jeg ligger igen over min målkurve.
Mit basal stofskifte ligger på godt 1200 kcal, så det vil jeg helst mindst have, men kan kun spise godt 900 kcal uden motion, så der skal en hel del til for at forbrænde nok til at jeg kan spise så meget.
En tredje mulighed var jo at jeg bare var tålmodig og tog til takke med at smide 300 - 500 g om ugen, men problemet er bare at jeg er alt andet end tålmodig.
Det jeg godt kan lide ved suppekuren, er at det er så ufatteligt nemt og at jeg godt kan lide suppen gør det jo ikke værre.
Fra den 15-03-10 - 28-03-10 tog jeg tog omgange af den og tabte mig fra 69,9 - 66,0 kg. Jeg vejer 61,2 kg nu, så det er da ikke kommet på igen, men nu er det i de seneste uger igen begyndt at gå langsomt og jeg ligger igen over min målkurve.
Mit basal stofskifte ligger på godt 1200 kcal, så det vil jeg helst mindst have, men kan kun spise godt 900 kcal uden motion, så der skal en hel del til for at forbrænde nok til at jeg kan spise så meget.
En tredje mulighed var jo at jeg bare var tålmodig og tog til takke med at smide 300 - 500 g om ugen, men problemet er bare at jeg er alt andet end tålmodig.
14 år11. maj 2010 kl. 17:35
Noire (slettet)
Hvis du ikke rigtig orker at lave mad ligenu så tror at du ville have bedst held med Suppe-kuren.
tror at den mad plan du har skrevet kommer til at indholde for mange forberedelser.
Så en stemme på superkuren.
tror at den mad plan du har skrevet kommer til at indholde for mange forberedelser.
Så en stemme på superkuren.
14 år11. maj 2010 kl. 19:17
SiriS (slettet)
Jeg stemmer på 'rigtig mad'. Jeg synes der mangler lidt surmælksprodukter i din plan, men det kan du jo tage ind imellem til morgenmad eller et mellemmåltid.
14 år12. maj 2010 kl. 15:47
rdrd (slettet)
Skummetmælken kan byttes ud med surmælk, men jeg er ikke meget for surmælksprodukter. Jeg vil ikke ligefrem sige at jeg ikke kan lide dem, men er heller ikke vildt begejstret for smagen.
Det er i det hele taget først i de seneste 5 år at mælke produkter i det hele taget er blevet en fast bestanddel af min kost.
Min mave var ret sart som yngre, så der var det lidt begrænset hvad jeg kunne tåle at spise, uden at få ondt.
Da jeg var tolv, skulle jeg have en colonscopi og skulle derfor leve af flydende kost i 4 døgn og 1 døgn kun på vand. Som 12 årig blev jeg så tilbudt yoghurt og koldskål på hospitalet, selvom jeg nok ville have foretrukket proteindrik og suppe, så jeg har lidt en fobi mod disse spiser. Koldskål skal jeg stadig kun have en gang om året, for ikke at få minderne galt i halsen.
Det er i det hele taget først i de seneste 5 år at mælke produkter i det hele taget er blevet en fast bestanddel af min kost.
Min mave var ret sart som yngre, så der var det lidt begrænset hvad jeg kunne tåle at spise, uden at få ondt.
Da jeg var tolv, skulle jeg have en colonscopi og skulle derfor leve af flydende kost i 4 døgn og 1 døgn kun på vand. Som 12 årig blev jeg så tilbudt yoghurt og koldskål på hospitalet, selvom jeg nok ville have foretrukket proteindrik og suppe, så jeg har lidt en fobi mod disse spiser. Koldskål skal jeg stadig kun have en gang om året, for ikke at få minderne galt i halsen.
14 år12. maj 2010 kl. 22:31
bruger slettet
Først vil jeg lige sige: Du skal huske at tænke på at jo mindre du har at tabe jo sværere bliver det også at tabe sig.
Derefter vil jeg gerne være med i afstemningen. Jeg stemmer på DDV af den grund at maden er mere afvekslende end på suppekuren.
Derefter vil jeg gerne være med i afstemningen. Jeg stemmer på DDV af den grund at maden er mere afvekslende end på suppekuren.
14 år13. maj 2010 kl. 10:02
Gaiajo
Eftersom din krop lige har været igennem flere ugers suppekur så stemmer jeg også på DDV kuren :)
14 år13. maj 2010 kl. 11:08
Kirsten P (slettet)
Jeg er på 4. dagen i suppekuren, så jeg stemmer på ddv kuren, Jeg savner vildt et stk. rugbrød med ost.
Jeg synes dog at du får temmelig meget frugt på den kur.
Jeg synes dog at du får temmelig meget frugt på den kur.
14 år13. maj 2010 kl. 18:51
Sidste gang jeg tabte mig kunne jeg simpelthen ikke komme under 57 kg, til trods for at jeg levede af 2 portioner herbalife og lidt frugt og grønt.
Så startede jeg på ddv og vupti-vupti fra september til december havde jeg tabt 10 kilo og manglede kun 3 kilo i at nå målet på 50.
Efter jul kunne jeg ikke finde motivationen igen. Gad ikke rigtig spise rigtig mad, gad slet ikke lave mad, og har det lidt på samme måde stadig væk.
Nu føler jeg så igen at vægten ikke rigtig rykker, eller den rykker ihvert fald ikke nok.
Hvis jeg skal spise på den måde igen, bliver det uden ekstra krydser og alt det der, men mere lidt ala det her.
Morgen: 1 æg eller 30 g havregryn, 250 g skummet og 2 stykker frugt.
Formiddag: 1 stk frugt
Frokost: 80 - 120 g fisk eller fjerkræ + 400 g rå grøntsager
Eftermiddag: 250 g skummet + 2 stk frugt + de 15 g olie
Aften: 400 g rå grøntsager + 120 - 170 g fisk, fjerkræ eller magert kød.
Aftenkaffe: 1 stk frugt
Jeg vil bytte brødet man skal have til morgen og frokost væk med frugt, eller springe aftenskaffen over og spise 70 g kogt ris eller 100 g kartofler til aften.
Jeg er i syv sind! Vil nødigt gå i baglås, men gider heller ikke være bagud i forhold til mit mål.
Så valget står enten mellem suppe kur eller det ovenfor beskrevet. Hvad stemmer I på? Den kur der får flest stemmer vinder :-)