STORT TILLYKKE KARINA!!!
Du læser en tråd i debat > off topiciakob
re: STORT TILLYKKE KARINA!!!
Også et KÆMPE tillykke fra mig. Jeg håber du får en rigtig god dag (og nat.. hehe ;-)
16 år12. september 2008 kl. 20:26
tynd74
hej karina
stort TILLYKKE fra mig. og rigtig god fest.
du er garenteret stang smart ;O)
lise
stort TILLYKKE fra mig. og rigtig god fest.
du er garenteret stang smart ;O)
lise
16 år13. september 2008 kl. 10:35
Kaktus (slettet)
Tillykke til Karina og hendes tilkommende :)
Håber, at i får en skøn dag med jeres gæster.
Glæder mig til at se billeder af dig i din kjole....
kom nu, kom nu, kom nu *spændt*
Håber, at i får en skøn dag med jeres gæster.
Glæder mig til at se billeder af dig i din kjole....
kom nu, kom nu, kom nu *spændt*
16 år13. september 2008 kl. 10:56
veile
Så er/var det i dag STORT tilykke med dagen.
Glæder mig til at se billeder af kjolen :-)
Glæder mig til at se billeder af kjolen :-)
16 år13. september 2008 kl. 19:45
iakob
Hm.. min sidste kommentar var vist lidt smagsløs.. undskyld.
Jeg er sikker på at du var den smukkeste brud i kjolen og at *din* prins også kneb en tåre. Jeg glæder mig enormt meget til at se billederne!
TILLYKKE
Jeg er sikker på at du var den smukkeste brud i kjolen og at *din* prins også kneb en tåre. Jeg glæder mig enormt meget til at se billederne!
TILLYKKE
16 år13. september 2008 kl. 21:00
KarinaHadsten (slettet)
Hold da op - ja jeg har virkelig forsømt madital de sidste par uger, men ville lige kigge ind i dag. Og sikke en overraskelse at se sådan en tillykke tråd til mig - hvor er I søde.
Vi havde en fantastisk dag. Det var skønt at være prinsesse for en dag. Jeg følte mig virkelig smuk den dag. Det skyldtes naturligvis først og fremmest vægttabet og den smukke kjole, men også at jeg havde en fantastisk stylist, som satte hår og lagde makeup, som var en prinsesse værdig. (I næste weekend er det hende der lægger makeup på MGP-stjernerne). Jeg har lagt de første par billeder ind på vores bryllupsblog. I morgen får jeg 1688 billeder fra en af vores fotografer. Så skal der nok komme flere billeder :- )
Bloggen finder I her:
karinaogflemmingskalgiftes.blogspot.com
Vi havde en fantastisk dag. Det var skønt at være prinsesse for en dag. Jeg følte mig virkelig smuk den dag. Det skyldtes naturligvis først og fremmest vægttabet og den smukke kjole, men også at jeg havde en fantastisk stylist, som satte hår og lagde makeup, som var en prinsesse værdig. (I næste weekend er det hende der lægger makeup på MGP-stjernerne). Jeg har lagt de første par billeder ind på vores bryllupsblog. I morgen får jeg 1688 billeder fra en af vores fotografer. Så skal der nok komme flere billeder :- )
Bloggen finder I her:
karinaogflemmingskalgiftes.blogspot.com
16 år15. september 2008 kl. 23:30
bruger slettet
Først et stort tillykke, Karina.
Og så et endnu størrer wauv.............
Så smuk du er, og så flot kjolen er. Den fremhæver dig virkelig godt.
Og så et endnu størrer wauv.............
Så smuk du er, og så flot kjolen er. Den fremhæver dig virkelig godt.
16 år16. september 2008 kl. 12:08
tynd74
først; rigtig hjertelig tillykke med dagen;O)
hvor er du bare super flot i din kjole. og sikke en selvtillid der bare lyser ud af dig. du stråler ligefrem.
endnu en gang tillykke
lise
hvor er du bare super flot i din kjole. og sikke en selvtillid der bare lyser ud af dig. du stråler ligefrem.
endnu en gang tillykke
lise
16 år16. september 2008 kl. 13:53
Kirsten P (slettet)
Jeg vil også sige tillykke, selvom det bliver et forsinket et. Kan kun tilslutte mig koret om at du ser fantastisk ud.
16 år17. september 2008 kl. 16:55
Det er et stykke tid siden jeg har været herinde sidst, men jeg glemmer ikke at du skal giftes imorgen (har heller ikke læst op på alle de nye indlæg, så hvis du har skrevet at du ikke ville høre noget før - efter den store dag, så undskyld :-)
Men STORT TILLYKKE på dagen, jeg ved du ser strålende ud i kjolen.
Mange stor knus fra Spacy :-)