Jeg har ikke selv PCO men har 3 veninder som har det så jeg kender ret meget til hvilke konsekvenser der er ved at have PCO. Jeg krydser fingre for dig at det ikke er PCO du har da det ikke er en rar sygdom, men jeg kan godt forstå det bliver rart langt om længe og få noget af vide.. Der findes intet værre end at gå uden at vide hvad det er for en sygdom det skyldes...
Skulle du være uheldig og det er PCO vil jeg bare sige at der er rimelig chancer for at få et normalt liv (dog med lidt tilpasninger) og ja du har helt ret i at det er meget svært at tabe sig med PCO... Det er bare en af de ulemper der er.... men det kan lade sig gøre og tabe sig med PCO, man skal bare værre endnu mere målsat og stå ved sit mål og kæmpe den kamp det er ...
Jeg håber for dig at det ikke er PCO
#2 af Mayflower (slettet)
Hvis der er nogen der har nogle gode råd jeg tage med på vejen er I velkomne... Er ikke helt på toppen og glæder mig ikke il hvad udfaldet bliver.. For så vidt jeg har hørt, så hvis jeg har PCO så bliver det endnu sværre at komme af med kiloene end det i forvejen er...