Os fra madital oktober 2015

Du læser en tråd i debat > motion

endomondo.com - find adressen, eller søg på navnet.

Oktober - ork. For alle medlemmer af madital.dk
Type: Flest aktive minutter - Alle sportsgrene (Alle træningspas, undtagen skridttælling)
Betingelser: Minimum tid per træningspas:15m:00s

Sidst var vi 12 - jeg håber vi bliver lige så mange i Oktober. Og jeg valgte aktive minutter, så jeg ikke bliver mobbet for at køre på elcykel.

God Oktober - Alinea
9 år1. oktober 2015 kl. 14:36
Håber ikke det er mig, der er mobberen, for jeg var bare dybt imponeret og tænkte, hvad jeg kunne opnå med en ny cykel i stedet for det gamle, tunge lyn.
9 år5. oktober 2015 kl. 09:38
Blåhval - jeg synes selv det ville være snyd med endomondo og elcykel og kalorier. For den findes ikke i valget - kun cykel, transport. Derimod syns jeg at tid er ok - jeg skal virkeligt trampe godt til for at køre med 28 km / t. Præcis så hurtigt at motoren slår fra ;) Jeg kan varmt anbefale en elcykel - der er så sjovt at overhale! Jeg købte den, da min hofte var så dårlig, at jeg ikke kunne gå, men godt cykle. Og så blev det en vane. Jeg har allerede slidt en op..... Og kunne ikke købe nyt batteri; det var en af de første der kom til Danmark.
9 år5. oktober 2015 kl. 15:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });