Endomondo?

Du læser en tråd i debat > motion

re: Endomondo?
Du kan sagtens være med når du har den gratis udgave. Du logger bare på Endomondo.com og så søger du efter Sund og flot og melder dig til.
12 år3. august 2012 kl. 19:35
Så er jeg tilmeldt, det virkede fint selv om jeg er gratist.
Nu skal der knokles ;-)
12 år5. august 2012 kl. 19:58
Super, jeg er også tilbage både her og på Endomondo ;)
12 år10. august 2012 kl. 10:35
Jeg har også tilmeldt mig udfordringen. Jeg har brugt endomondo meget de sidste 3 måneder og jeg elsker at holde styr på hvor meget man forbrænder men desværre har jeg kun tabt mig 3 kg så nu vil jeg også i gang med at holde styr på hvor meget jeg spiser her på madital. :)
12 år11. august 2012 kl. 10:11
endomondo
Har også lige meldt mig til - kan se der allerede er en del at indhente nu, hvor der allerede er gået 10 dage. Jeg vil kæmpe for at komme op af :)
12 år12. august 2012 kl. 21:42
re: endomondo
Hov så lige at den faktisk har taget min træning med selvom jeg ikke har været medlem fra starten af.

Så må jeg jo bare igang. Nu har svømmehallen heller ikke sommer åbningstider længere, så det bliver lidt nemmere at få passet det ind i programmet :)
12 år12. august 2012 kl. 21:43
Jeg har lige oprettet en ny challenge.

Den hedder "Madital" så den burde være til at finde ;-)
12 år1. oktober 2012 kl. 08:46
Endomondo snyder... Igen i dag har jeg været ude at cykle en lang tur, på omkring 28 km... men der er blevet registreret kun det halve! Jeg fik lige opdateret endomondo, og den snyder sådan! Hm...
12 år10. november 2012 kl. 15:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });