#2 af silvercocker
Gå på stedet?
Du læser en tråd i debat > motionsilvercocker
re: Gå på stedet?
Jeg tror umiddelbart at jeg ville skrive det ind i Madital som 'Stå, let arbejde.' Forbrændingen MÅ være lidt mere end ved at 'Stå (stille)'.
13 år31. august 2011 kl. 09:14
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år31. august 2011 kl. 11:20
Ablanu
silver - Det må vel være mere som at gå end som at stå?
Flab - 'Nødvendigt' er nok så meget sagt, men ja, skal gerne spise for kalorierne ;) .. Jeg skal helst op på mit minimum ("Dit krop behøver et indtag på.."), og for at kunne det, skal jeg brænde nogle kalorier af ud over det jeg ''normalt' gør.. Og nogen dage er det bare den eneste løsning :(
Flab - 'Nødvendigt' er nok så meget sagt, men ja, skal gerne spise for kalorierne ;) .. Jeg skal helst op på mit minimum ("Dit krop behøver et indtag på.."), og for at kunne det, skal jeg brænde nogle kalorier af ud over det jeg ''normalt' gør.. Og nogen dage er det bare den eneste løsning :(
13 år31. august 2011 kl. 11:25
Slettet indlæg
13 år31. august 2011 kl. 12:04
Ablanu
Min pointe er, at jeg gerne vil have over basisstofskiftet og så motionere mig til de kalorier jeg mangler for at kunne nå mit mål herinde (og have x antal kalorier i underskud om dagen) ;)
Med nu? :)
Med nu? :)
13 år31. august 2011 kl. 13:09
Slettet indlæg
13 år31. august 2011 kl. 13:12
Ablanu
Det er jo hvordan man ser på det ;)
Men jo, de skal tælles :)
Jeg har ikke noget pulsur, desværre, sådan nogen plejer at være dyre, hvis de skal være 'ordentlige'.. Har haft skridttæller, men den blev våd.. Burde få mig en ny :(
Men med skridttæller, vil du så have, at jeg skal gå normalt, tælle antallet af skridt pr. km og så udregne det derfra? Eller?
Men jo, de skal tælles :)
Jeg har ikke noget pulsur, desværre, sådan nogen plejer at være dyre, hvis de skal være 'ordentlige'.. Har haft skridttæller, men den blev våd.. Burde få mig en ny :(
Men med skridttæller, vil du så have, at jeg skal gå normalt, tælle antallet af skridt pr. km og så udregne det derfra? Eller?
13 år31. august 2011 kl. 13:28
Slettet indlæg
13 år31. august 2011 kl. 14:04
Maribel (slettet)
hm.. jeg har ingen ide om hvad det forbrænder. Men umiddelbart tænker jeg, det er et godt forslag som flab kommer med, med måske at gå en tur i stedet for. Ved godt det andet er så lige til, og virker som en smart løsning, men..
Nu taler jeg kun af egen erfaring, da jeg havde en laaang overgang hvor jeg selv gjorde det. Pas på med, det ikke bliver en dårlig vane. Man kan hurtigt gå hen og blive rastløs, når man så ikke står og "tripper". - så det kan være svært at holde op med.
Derudover belaster det dine fødder, ankler, lægge og knæ på en helt andet måde end alm. gang i det lange løb. jeg fik ihvertfald slem skinnebensbetændelse, knæprblemer og hele pivtøjet. det jeg prøver at sige er.. den mængde ekstra kcal du forbrænder kan måske sammenlignes med en ekstra rask cykeltur. lyt til dig selv, og overvej om det er den rigtige vej frem (;
Nu taler jeg kun af egen erfaring, da jeg havde en laaang overgang hvor jeg selv gjorde det. Pas på med, det ikke bliver en dårlig vane. Man kan hurtigt gå hen og blive rastløs, når man så ikke står og "tripper". - så det kan være svært at holde op med.
Derudover belaster det dine fødder, ankler, lægge og knæ på en helt andet måde end alm. gang i det lange løb. jeg fik ihvertfald slem skinnebensbetændelse, knæprblemer og hele pivtøjet. det jeg prøver at sige er.. den mængde ekstra kcal du forbrænder kan måske sammenlignes med en ekstra rask cykeltur. lyt til dig selv, og overvej om det er den rigtige vej frem (;
13 år31. august 2011 kl. 21:44
Er der en der har en anelse om det?