Så desværre ikke udsendelsen,men jeg var lige inde og tjekke hendes hjemmeside ud. - og jeg er MÅLLØS! O.o
jeg citere "Hvis jeg var tvunget til at vælge kun ét redskab, så bliver det et sæt 2 kilo tunge håndvægte. Med dem kan du få trænet hele kroppen godt og grundigt igennem med let belastning.
Min træning er feminin og hård. Men ikke ulidelig hård. Det er meget individuelt, hvor meget man kan presses, derfor er det også optimalt, at jeg er sammen med dig så mange gange om ugen. Så bliver du presset til det punkt, hvor det virker, men stadig er sjovt og energigivende."
så er det, der dukker et par spørgsmål op i mit hoved.
Nu er jeg selv en af dem, som eeelsker at træne. I mit ugentlige program er der også indkluderet 4 timers styrketræning. tung styrketræning. (pt. kærer jeg the v-diet træning fra t-nation, men ellers har jeg kørt efter princippet 5x5)
Men jeg synes det er sjædent man ser andre kvinder, virkeligt give den gas nede ved vægtene. - og hvordan kan det egentlig være?
Hvad er jeres syn på kvinder og styrketræning?
kvinder med definerede muskler for den sags skyld?
behøver man virkeligt at se spinkel og afkræftet ud, for at være feminin?
Hanna
#2 af Maribel (slettet)
Hvordan kan TV2 godtage at Anne Bech lukker så meget lort ud på så kort tid?
Jeg er på arbejde så tillader mig at citere en klog kvinde der også er ved at brække sig af grin - eller gråd:
Haha...hendes "træningsprogrammer" er ligesom at købe "træningsredskaber" fra tv-shop...der følger en kostplan med - og hvis man ikke følger denne, garanteres der ikke for resultater. Så hendes koncept går altså ikke ud på træning, men derimod udsultning af kroppen, til man kan se det minimum af muskler(="lange, slanke muskler") der kan være tilbage. Suk!
Så kan man igen begynde at skulle bekæmpe ugebladsmyterne. ÆV!!!