Motion er fedt med Endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motion er fedt med Endomondo
Der står man får beat your self mode, power save, time goal og ANT+ og jeg tror den sidstnævnte er den der gør at man kan bruge pulsur. De tre første er hjælp fra en audio coach og strømsparer. Tror jeg vil ofre de 22kr og prøve den!
13 år31. marts 2011 kl. 08:55
Fra i dag er jeg med på Endomondo bølgen, har netop fået en smartphone og jeg glæder mig til at have den med på min løbetur i eftermiddag, så jeg kan måle distance og hvad den nu ellers kan.

Har ikke forsket så meget i endomondo, men kunne man evt. lave en gruppe eller noget derinde. Kunne være fedt, hvis der var nogen der "holder øje" med en.

Kunne være fedt, at lave en tråd vedr. løb herinde. Så man har nogen at dele det med. Er der mon andre der skal løbe kvindeløb her i foråret. Jeg skal afsted til det første her den 30. så der er jo ikke så længe til :)
13 år13. april 2011 kl. 15:09
Det lyder sku' spændene det her.
Jeg vil også være med. Må have mig en smartphone.
Jeg behøver ikke en iPhone vel ? en HTC desire vil gøre det lige så godt ikke?..

Men super idé med en tråd for Endomondo brugere :-)

Hold modet oppe..

mvh
Michael.
13 år14. april 2011 kl. 23:38
Nej du behøver heldigvis ikke en iphone. Jeg tror sådanset alle smartphones virker bare de har gps. Jeg har selv en sonyericsson x-10 mini og den fungerer ihvertfald perfekt sammen med endomondo. Og jeg fandt ud af at grunden til jeg ikke kunne tilslutte mit pulsur er fordi det ikke har bluetooth..
13 år17. april 2011 kl. 20:46
Hej
Jeg er ny i dette univers men Endomondo har jeg brugt længe... Jeg har selv en Nokia 5800 og der virker det fint.. man kan også få data over hvis man har et garmin løbeur...
Skulle vi ikke lave en gruppe på endomondo så vi kan se vores løb/gang/cykel m.m.??

Henrik
13 år18. april 2011 kl. 09:08
Jeg vil gerne være med i en gruppe derinde men jeg ved ikke lige helt hvordan man opretter en så den er til at finde for madital brugere.
13 år18. april 2011 kl. 16:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });