Jeg kan kun tilslutte mig - motion med Endomondo er SUPER fedt.
Det motiverer mig og det gør det lidt sjovere, at jeg kan følge med og se om jeg forbedrer mine tider osv.
Og udfordringerne (jeg er en af dem Karina har udfordringer sammen med) er vildt sjove og får min motivation endnu mere i vejret, så kan kun anbefale jer at prøve Endomondo.
God fornøjelse med træningen....
#2 af Anne1976 (slettet)
Men nu har jeg fundet glæden ved motion. Jeg har fået iphone og fundet en app som hedder Endomondo, som gør det muligt vha gps i en smartphone at tracke den rute man bevæger sig på. Man kan så indstille den til løb, gang, cykel eller andre ting. Man kan også manuelt indtaste træningsforløb som ikke lige har en rute. Dvs. diverse holdtræning. Inde på endomondo.com kan man desuden lave udfordringer til sig selv og sine venner. Det startede jeg på mellem jul og nytår med en veninde, hvor vi lavede en udfordring med flest løbne km inden udgangen af januar. Det gik der sport i. Nu har vi flere sideløbende udfordringer med forskellige grupper af mennesker. Man kan også lave antal aktive minutter eller antal træningspas. Man kan på hjemmesiden også se statistik over den periode man har været på. Bedste tid på 5 og 10 km f.eks. Der er rigtig meget godt ved Endomondo - det har været så motiverende for mig at bruge. Så jeg får trænet gennemsnitligt 5-6 timer om ugen. Det er kanon. Og kan godt anbefales.