#12 af TinaR (slettet)
Motionsblog uge 33
Du læser en tråd i debat > motionTinaR (slettet)
re: Planlagt motion
Solveig: Det var da en fremragende ide - må se om jeg kan få cyklen med bag på bilen ;o)
1000 tak
1000 tak
14 år19. august 2010 kl. 08:07
SiriS (slettet)
Tak for medynken. Vi tog det fra det begyndte at sive, så der var ikke noget der blev skadet, men det var hårdt, førsst at vrider og vride håndklæder, jeg blev helt lam i armene. Så skaffede vi en moppe, men på det tidspunkt kom der så meget at vi var nødt til at øse - det kom ind fra alle sider af huset og løb i floder og dannede pytter på betongulvet. Nu har vi en kæmpe affugter stående i de næste uger. Og jeg er stadig øm - især i mavemusklerne?
I dag har jeg indtil videre gået 6 km, men jeg har snart brug for at komme ud igen.
I dag har jeg indtil videre gået 6 km, men jeg har snart brug for at komme ud igen.
14 år19. august 2010 kl. 14:34
gtfh (slettet)
Den ældre del af familien havde også oversvmømmelse i kælderen, lige en sød historie (håber at det er OK trods det udenfor kategori). Da deres kat opdagede at vandet begyndte at trænge ind, fandt den straks sin tøjmus og bar den ovenpå så den kunne komme i sikkerhed. Derefter ned og stå med poterne i vand med skæve ører og lave samme kradsebevægelse som når den har været i bakken. Men tøjmusen skulle reddes først - det er det blevet grinet en del af.....
Dagens indsats foregik ENDELIG!!! i tørvejr og en smule sol:
Landevejscykling 135km
Dagens indsats foregik ENDELIG!!! i tørvejr og en smule sol:
Landevejscykling 135km
14 år19. august 2010 kl. 22:41
gtfh (slettet)
hjemmestyrketræning: 40 minutter
14 år20. august 2010 kl. 20:02
Solveig Haldrup (slettet)
re: Motionsblog uge 33
I Ugens løb. Det blev til 2 cykel ture 32,2 og 8, 5 km og så en græsslåning og lidt andet i haven og søndag Bornholm Rundt på cykel 111 km. Ret sofaglad i aften, men stolt af mig selv.
Spændt på om Tina R kom med på samme oplevelse.
Gtfh : Dejlig historie , den om musen !
Spændt på om Tina R kom med på samme oplevelse.
Gtfh : Dejlig historie , den om musen !
14 år22. august 2010 kl. 21:28
SiriS (slettet)
Familiefest hele weekenden. Ingen motion.
14 år22. august 2010 kl. 23:19
gtfh (slettet)
Den leg er jeg med på - dog fordi jeg skulle op på arbejde klokken 04 den ene dag og den næste var jeg først hjemme 02. Og så op klokken kvalme efter fridag.
Som bonus har jeg ædt som et svin for at holde mig vågen. Godt at det nu er en ny frisk uge.
Som bonus har jeg ædt som et svin for at holde mig vågen. Godt at det nu er en ny frisk uge.
14 år23. august 2010 kl. 13:31
KarinaHadsten (slettet)
Min sidste uge gik forrygende.
Mandag 1 times karate
Tirsdag pause
Onsdag 1 times karate
Torsdag løb 5,5 km
Fredag pause
Lørdag sportsdag på arbejde dog med de rolige aktiviteter.
Søndag løb 6,4 km
Mandag 1 times karate
Tirsdag pause
Onsdag 1 times karate
Torsdag løb 5,5 km
Fredag pause
Lørdag sportsdag på arbejde dog med de rolige aktiviteter.
Søndag løb 6,4 km
14 år24. august 2010 kl. 13:48
Idag onsdag blev det 32 km
Til Tina R
På Bornholm skriver du, hvad så med at cykle Bornholm Rundt på søndag man kan tilmelde sig på selve dagen ved ankomst i lidt god tid. kl.09-18 er det vist.
Er selv tilmeldt. Du kan læse om den på nettet eller ringe til mig. Jeg findes vel på Krak.
Til Siri s stakkels dig med vandet, vi fik ca 98 mm så jeg mærkede også lige frygten for vandstanden.