#1 af SiriS (slettet)
Motionsblog uge 33
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
Motionsblog uge 33
Motionsudfordring i denne uge: 2 x 45 min daglig motion.
14 år16. august 2010 kl. 07:02
TinaR (slettet)
Planlagt motion
Min planlagte motion er:
Mandag: 55 min. spinning + styrketræning
Tirsdag: 55 min. spinning + styrketræning
Onsdag: Cykle 30-40 km
Torsdag: 55 min. spinning + styrketræning
Fredag tager vi til Bornholm, så i næste uge er min motion planlagt til en masse gåture ;O)
Mandag: 55 min. spinning + styrketræning
Tirsdag: 55 min. spinning + styrketræning
Onsdag: Cykle 30-40 km
Torsdag: 55 min. spinning + styrketræning
Fredag tager vi til Bornholm, så i næste uge er min motion planlagt til en masse gåture ;O)
14 år16. august 2010 kl. 08:27
SiriS (slettet)
re: Planlagt motion
God tur! :-)
Jeg cyklede 9 km i går, og gik 2 ture på over en time hver, men den ene var sammen med kæresten, fordi vi har noget at diskutere, så det gik rigtig langsomt.
Til morgen har jeg cyklet 7 km.
Jeg cyklede 9 km i går, og gik 2 ture på over en time hver, men den ene var sammen med kæresten, fordi vi har noget at diskutere, så det gik rigtig langsomt.
Til morgen har jeg cyklet 7 km.
14 år17. august 2010 kl. 11:47
TinaR (slettet)
re: Planlagt motion
Tak ;o)
Kom afsted til spinning igår og fik lavet en halv times styrketræning, primært for overkroppen bagefter.
Jeg er dog mega snottet og overvejer om ikke jeg har bedre af sofa og kamillethe i dag (det var ikke ligefrem fedt at knokle igår med stoppet næse)
Kom afsted til spinning igår og fik lavet en halv times styrketræning, primært for overkroppen bagefter.
Jeg er dog mega snottet og overvejer om ikke jeg har bedre af sofa og kamillethe i dag (det var ikke ligefrem fedt at knokle igår med stoppet næse)
14 år17. august 2010 kl. 13:52
JK91
re: Motionsblog uge 33
Tror også lige jeg hopper med her, for nu vil jeg begynde at integrere motion i mit vægttab (:
Har på min wii et spil der hedder EA Sports Active, hvor jeg selv har lavet et træningssæt på 12 min med 100 kcal forbrændt. Det er dejligt hårdt, og så kan man lige tage sådanne to sæt om morgenen eller eftermiddagen.
Det må siges at være mit mål i denne uge; mindst 5 gange motion på wii'en.
Har allerede nået 2 nu og håber på det tredje sæt i morgentidlig.
Har på min wii et spil der hedder EA Sports Active, hvor jeg selv har lavet et træningssæt på 12 min med 100 kcal forbrændt. Det er dejligt hårdt, og så kan man lige tage sådanne to sæt om morgenen eller eftermiddagen.
Det må siges at være mit mål i denne uge; mindst 5 gange motion på wii'en.
Har allerede nået 2 nu og håber på det tredje sæt i morgentidlig.
14 år17. august 2010 kl. 14:06
gtfh (slettet)
Banecykling 3t 15m
14 år18. august 2010 kl. 00:02
SiriS (slettet)
Jeg har stået 3 timer i kæælderen og skovlet og tørret vand op + rendt op og ned ad trappen. Energiniveau 1,81.
14 år18. august 2010 kl. 00:25
helmer
SiriS - øv med vandskaden !
Indtil nu: 2 X thae bo ( maks hårdt og sjovt)
30min's hård tung styrketræning
får besøg i slutningen af ugen så det bliver nok ikke til så meget mere, en gåtur à en time i dyrhaven med gæsterne..
Indtil nu: 2 X thae bo ( maks hårdt og sjovt)
30min's hård tung styrketræning
får besøg i slutningen af ugen så det bliver nok ikke til så meget mere, en gåtur à en time i dyrhaven med gæsterne..
14 år18. august 2010 kl. 19:51
rdrd (slettet)
20- 30 min bænkpres med ungerne, så det er mellem 11 og 14 kilo, alt efter hvem der agere vægtstang. Mer flyver, mer flyver. Vi har også danset nogenlunde samme antal min. Shake that diaper booty ;-)
14 år18. august 2010 kl. 21:39
gtfh (slettet)
Banecykling: 2t
14 år18. august 2010 kl. 22:42