Hvor mange km går man på en time?

Du læser en tråd i debat > motion

re: Hvor mange km går man på en time?
hvorfor kan du ikke bruge iforms ruteplanner, den kan da måle over stok og sten og alle vegne.
14 år1. august 2010 kl. 17:31
Super500
Jeg kan ikke bruge den pt. fordi den tur jeg går er meget i skov dvs på sattelit billederne på iform er der bare grønt grønt grønt, det er trætoppe. dvs jeg kan ikke se de stier jeg går på
14 år1. august 2010 kl. 18:05
Iforms ruteplanner har også en funktion der hedder "sti". Så skulle du også gerne kunne se den rute du går inde i skoven.... Desværre syntes jeg ikke altid at den virker for godt, men det er da i hvert fald en mulighed :)
14 år8. august 2010 kl. 13:28
Ja, den funktion er meget landsdelsafhængig.
14 år8. august 2010 kl. 13:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });