Motionsblog uge 28

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsblog uge 28
Er alle mon gået på ferie - eller er der nogle der vil være med på at skrive motion ind igen.

Min weekend blev ikke helt som ventet - det blev til en enkelt løbetur meget sent lørdag. Men jeg har sat mig et succeskriterie, der hedder MAX 2 dage uden løb.

Denne uge håber jeg kommer til at se sådan her ud:
Mandag - hvile
Tirsdag - Løb 4 km
Onsdag - bliver hvile eller en gåtur
Torsdag - Løb 5 km
Fredag - Lørdag - Søndag mindst EN løbetur - der bliver sikkert også en tur i Djurs med ungerne hvor der vil blive gået en del ;-)
14 år13. juli 2010 kl. 13:18
re: Motionsblog uge 28
vil da gerne være med :-)

mandag - hviledag
tirsdag - cykle 15 -20 km
onsdag - cykle 20 km
torsdag - hviledag m. grøn koncert håber jeg
fredag - cykle 20 km minimum
lørdag - cykle 10 km minimum
søndag - cykle minimum 15 km

den foregående uge har jeg cyklet 124,5 km!! og er så godt tilfreds med mig selv!!
14 år13. juli 2010 kl. 13:53
Jeg er på ferie, dvs jeg arbejder under private omstændigheder i fremmede omgivelser. Her er alt for varmt til andet end gåture, og jeg har fået en øm vabel oven på min ene fod, så det er min undskyldning for ikke at motionere. Jeg laver en smule gymnastik ind imellem, og vimser lidt frem og tilbage mellem køkken, badeværelse, sofa og arbejdsplads ved bordet, og lidt ned at handle, det er det.

2 dage uden løb er et godt max. Det er også det man skal holde det på, hvis man vil bevare den positive sundhedseffekt af motionen på samme niveau.
14 år13. juli 2010 kl. 19:43
Landevejscykling 87km.

Det skulle have været en lidt kortere restitutionstur, men lod mig rive med og kørte med de andre. Ikke helt snedigt.
14 år13. juli 2010 kl. 22:36
Jeg vil også være med :)

Mandag: Gå 5 km, muge 3 bokse
Tirsdag: Løbe 1 km, gå 2 km, ride ½ time
Onsdag: Gå 5 km, muge 3 bokse
Torsdag: Ride ½ time, løbe 1 km, gå 1 km
Fredag: Gå 5 km, muge 3 bokse
Lørdag: ??
Søndag: Cykle 15 km

Jeg kan desværre kune cykle søndag i denne uge, da jeg er chauffør :)
14 år13. juli 2010 kl. 22:46
mandag: blev det til godt 8 km løb
tirsdag: hovedrengøring og vinduespusning
onsdag: 20 min styrketræning og 20 min smidighedstræning før morgenmaden, bliver nok til lidt mere i løbet af dagen
14 år14. juli 2010 kl. 10:13
Frk Jakob - det lyder som skiftende arbejdstider; det kan være en udfordring men man må nå det man kan.

I dag luntede jeg rundt i motionscenteret i 1½ time. Godt opkogt af varme og "hærget" af for lidt mad efter cykelturen i går, hvilket var med vilje da jeg kom til at overspise i mandags.
Jeg brugte 20 minutter på cardiomaskiner og hev vægte i resten af tiden. Momentvis fandt jeg djævlen frem og grøntede højlydt som man jo gerne bør, når sidste rep skal fightes hjem i hidsig duel med Sir Newton.
14 år14. juli 2010 kl. 21:22
Gtfh, nej jeg arbejder ikke som chauffør, men lige i denne uge er jeg chauffør for en, hvor jeg plejer at cykle, men istdet må tage bilen.

Det lyder som den helt rigtige stil mht styrketræning ;)
14 år14. juli 2010 kl. 22:23
En rask lille tur på cyklen inden solnedgang: 27km
14 år15. juli 2010 kl. 22:22
Denne uge lyder sådan:

Mandag: Hvile
Tirsdag: 30 min cykling
Onsdag: 1 times crossfit + 30 min cykling
Torsdag: 50 min cykling + et par timer i klatrehallen
Fredag: 1 times crossfit + 30 min cykling
Lørdag: 1 times crossfit
Søndag: Hvile

Kom tilbage i mandags efter 2 ugers ferie, og havde sørme tabt ½ kg. Havde ikke holdt mig tilbage på maden, men dog sørget for at holde motionen ved lige. Slet ikke tosset, hvis jeg selv skal sige det :-D
14 år16. juli 2010 kl. 09:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });