#12 af SiriS (slettet)
Motionsblog uge 22
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 22
Jeg var i svømmehallen tirsdag og svømmede i 40 minutter. Onsdag var jeg på musikfestival og gik og stod og hoppede 12 timer til fødderne var flade og ryggen meget øm. I dag stod den på restitution.
14 år4. juni 2010 kl. 01:09
gtfh (slettet)
75km på cyklen i går og 44 i dag.
Rodede med lidt kropshævninger forleden - jeg troede ikke det var noget særligt men er blevet ret øm af dem, så nu får de lov at tælle med alligevel.
Rodede med lidt kropshævninger forleden - jeg troede ikke det var noget særligt men er blevet ret øm af dem, så nu får de lov at tælle med alligevel.
14 år4. juni 2010 kl. 22:30
SiriS (slettet)
Dagen gik i går uden at jeg fik rørt en finger. 'Pludselig' var klokken mange, og vi skulle af sted til grillaften hos venner. Gik 2800 skridt.
14 år5. juni 2010 kl. 09:33
Kirsten P (slettet)
ude og løbe 8 km. Heldigvis gik det noget bedre med mit løb i dag end i onsdags
14 år5. juni 2010 kl. 12:09
gtfh (slettet)
105km intervalkørsel på cyklen i dag - DMI havde varslet overskyet vejr men solen skinnede igennem, så blev desværre "noget" rød på armene. Men OK, nu er lirestriberne tegnet op og det ligger fast hvor ærmerne skal placeres resten af året. Det samme med lårene som heldigvis kun blev brune.
14 år6. juni 2010 kl. 20:10
SiriS (slettet)
Fuld skrue i går med både styrke- og løbetræning og en længere gåtur. I dag har jeg været i haven til jeg fik ondt i ryggen af at hive ukrudt op, ellers har jeg slappet af. Jeg er stadig en træningsgang bagefter med mit løb, nu pga festival, som tog 2 dage ud, og jeg skulle jo indhente en, men jeg når det i næste uge. Jeg er klar til at skifte fra begynderprogram til styrketræning for let øvede. :-) Det går ret godt med den bootcamp!
14 år6. juni 2010 kl. 21:45
Tirsdag: Boksning 1½ time
Onsdag: gå i 5 timer. Det var jo skønt vejr, så min veninde og jeg gik en tur i kbh.
Torsdag: Boksning 1½ time.
Fredag: Intet
Weekend: Løb en af dagene.. Plus jeg cykler til alting, indtil videre har jeg vel cyklet 2 timer minimum