#1 af gtfh (slettet)
Motionsblog uge 22
Du læser en tråd i debat > motiongtfh (slettet)
Motionsblog uge 22
70 minutters styrketræning for hele kroppen. Jeg satser på at cykelturen i morgen bliver ret rolig, så ømme lår går nok an.
14 år31. maj 2010 kl. 13:38
SiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 22
Løbetræning med sprint. Overraskende god oplevelse. Jeg er lidt smadret.
14 år1. juni 2010 kl. 00:24
helmer
Mandag
1 times stram op
1 times thae bo (hårdt)
1 times stram op
1 times thae bo (hårdt)
14 år1. juni 2010 kl. 09:13
SiriS (slettet)
Hvad er thae bo?
14 år1. juni 2010 kl. 11:40
KarinaHadsten (slettet)
Min uge er startet fantastisk på motionssiden. I går var jeg til karate i 1 time og i aftes da ungerne var puttet fandt jeg lige en Zumba dvd frem igen og lavede så Zumba 1 time. Det er altså FEDT!!!!!
I dag har jeg planlagt 1 time Zumba med en veninde hjemme foran TV'et. Det skal blive rigtig godt.
I morgen står den på karate, hvor vi har planer om at tage en dobbelttime - gradueringen nærmer sig og vi sagde lige i går at vi gerne vil op :-O
I dag har jeg planlagt 1 time Zumba med en veninde hjemme foran TV'et. Det skal blive rigtig godt.
I morgen står den på karate, hvor vi har planer om at tage en dobbelttime - gradueringen nærmer sig og vi sagde lige i går at vi gerne vil op :-O
14 år1. juni 2010 kl. 13:15
biologi c
1time og 45min på min skov rute.
var engang 8 timer om den.
var engang 8 timer om den.
14 år1. juni 2010 kl. 15:12
kakro (slettet)
Skal ud og intervaltræne med mit løb i dag:D
14 år1. juni 2010 kl. 15:47
gtfh (slettet)
Regnen lå (og ligger) tungt over Nordøstsjælland, så jeg var en kujon og droppede 4 timer på cyklen og nøjedes med to timers spinning.
To forskellige instruktører. Den ene noget uinspirerende og den anden med så mangelfulde udmeldinger at jeg ikke fattede hvad vi skulle lave. Ærgeligt at spilde to timer når jeg ved at det kan være noget af det fedeste på denne jord.
To forskellige instruktører. Den ene noget uinspirerende og den anden med så mangelfulde udmeldinger at jeg ikke fattede hvad vi skulle lave. Ærgeligt at spilde to timer når jeg ved at det kan være noget af det fedeste på denne jord.
14 år1. juni 2010 kl. 20:19
rdrd (slettet)
Der var skønt vejr i Østjylland i går, så jeg var ude at løbe 12 km.
Vejret arter sig også fra sin bedste side idag, så det bliver helt klart ude, jeg forbrænder mine kalorier idag.
Vejret arter sig også fra sin bedste side idag, så det bliver helt klart ude, jeg forbrænder mine kalorier idag.
14 år2. juni 2010 kl. 15:36
Kirsten P (slettet)
i går var jeg til alt for damernes kvindeløb 10 km. Jeg kom igenem meeen det var så også det.
i dag har jeg været til bold og balance og latinmix
i dag har jeg været til bold og balance og latinmix
14 år3. juni 2010 kl. 14:27