#31 af kondifolket (slettet)
Motionsblog uge 20
Du læser en tråd i debat > motionkondifolket (slettet)
re: Motionsblog uge 20
hej sveske du dyrker du motion og cykler du på arbejde. spiser du mager kød og grønsager og frugt. hilsen kondifolket
14 år23. maj 2010 kl. 14:43
SiriS (slettet)
Det har været en rigtig god uge. Der er fremgang at mærke både med hensyn til styrketræning og løb. Motivationen har været støt stigende. Næste uge bliver endnu bedre!
14 år23. maj 2010 kl. 21:00
kondifolket (slettet)
hej rdrd jeg skal ud at gå en tur i det flotte vejr i dag. skal du også ud at dyrke motion i dag. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 12:19
kondifolket (slettet)
hej siri s det er godt at du dyrker motion og styrketræning. jeg skal i dag ud at gå en tur. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 12:23
kakro (slettet)
Stripfitness er noget der er inspireret af strip. Ved ikke helt om det er mig.
Der er mange sensuelle bevægelser og er lidt grænseoverksridende.....men helt sikker en god form for styrke træning:).
Ja, løb et helt marathon....eller gik også lidt. Men gennemførte:D
Der er mange sensuelle bevægelser og er lidt grænseoverksridende.....men helt sikker en god form for styrke træning:).
Ja, løb et helt marathon....eller gik også lidt. Men gennemførte:D
14 år26. maj 2010 kl. 11:54
SiriS (slettet)
Hold da op! Hvad med at fortælle noget om hvordan det var, hvor meget du drak, hvor længe du skal restituere bagefter, og hvordan du i det hele taget har trænet til så lang en løbetur. Hvor meget løber du på en uge?
14 år26. maj 2010 kl. 13:10
Kirsten P (slettet)
superflot kakro
Bare det at gennemføre er flot . Jeg har set i øjenene at jeg aldrig kommer til at løbe et marathonløb jeg synes det er rigeligt at træne til et halvmarathon.
Bare det at gennemføre er flot . Jeg har set i øjenene at jeg aldrig kommer til at løbe et marathonløb jeg synes det er rigeligt at træne til et halvmarathon.
14 år26. maj 2010 kl. 16:14