Bor selv i udkanten af Odense. Handler altid selv i WeBike, der ligger på Stenhuggervej - de har det største dameudvalg på øen. Ellers så jeg et par unisex i Bilka til 199,- (se særreklamen med cykler - dér er der også sko til 300 så vidt jeg husker.
Ja - det er tit den indvending de fleste bruger ift. underbukser - men jeg kan sige det sådan her: hvis du ikke smider dem, er der ingen grund til at investere i et par cykelbukser - og bare rolig: det ses ikke af de andre
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Handler altid selv i WeBike, der ligger på Stenhuggervej - de har det største dameudvalg på øen.
Ellers så jeg et par unisex i Bilka til 199,- (se særreklamen med cykler - dér er der også sko til 300 så vidt jeg husker.
Ja - det er tit den indvending de fleste bruger ift. underbukser - men jeg kan sige det sådan her: hvis du ikke smider dem, er der ingen grund til at investere i et par cykelbukser - og bare rolig: det ses ikke af de andre