#12 af Jegkanogjegvil (slettet)
Ondt under fødderne ved løb...
Du læser en tråd i debat > motionJegkanogjegvil (slettet)
re: Ondt under fødderne ved løb...
og selvfølgelig - no hard feelings - hehe. Kan da godt se det er et irriterende indlæg hvis man ikke har økonomien - men tror sagtens man kan finde gode løbesko ned i 6-700 kr klassen! Så kan man jo altid se om løb er noget overhovedet, før man ønsker sig OL - modellen i fødselsdagsgave! :)
14 år7. april 2010 kl. 04:01
Bimsepigen (slettet)
Jeg døjede rigtig meget med en såkaldt hælspore, efter jeg i mit overmod løb 10 km med hele min overvægt ovenpå...der gik næsten 3-4 mdr. hvor jeg humpede rundt og havde smerter under hælen. Men jeg gik ned i butik kun for løbere og fik målt min måde at løbe på - på et løbebånd - så man kunne se, at jeg belastede min inderside af foden så meget, at jeg skulle have et par sko med fuld støtte under. Nu er jeg blevet rask igen, men så længe jeg er overvægtig har jeg valgt at crosstraine og spinne og aflaste mine fødder, Håber da at jeg kan løbe igen, når vægten ikke belaster for meget - men det korte og det lange er, at løbesko er pengene værd og især under kyndig vejledning i en butik, der ved hvad de snakker om.
Håber, du kan bruge det....
Håber, du kan bruge det....
14 år7. april 2010 kl. 22:08
danmarksmester (slettet)
hejsa Jeg har lige købt et par løbesko nike til 1100 kr. Heldigvis var der 50% på udsalg. Det kan være du er heldig, at din lokale sportsbutik har udsalg.
14 år8. april 2010 kl. 22:29
Dorothea (slettet)
Det der med gode sko kan jeg også tilslutte mig,mendet behøver ikke være de dyreste.
Måske skulle du kaste et blik på din løbestil,lander
du på forfoden eller hælen når du løber? Du kan læse en masse om det på f.eks IfORM's hjemmeside. Jeg havde en overgang problemer med smerter under forfoden,så justerede jeg lidt på min løbeteknik og vupti gik smerterne væk.
Rigtig god løbetur!
Måske skulle du kaste et blik på din løbestil,lander
du på forfoden eller hælen når du løber? Du kan læse en masse om det på f.eks IfORM's hjemmeside. Jeg havde en overgang problemer med smerter under forfoden,så justerede jeg lidt på min løbeteknik og vupti gik smerterne væk.
Rigtig god løbetur!
14 år13. april 2010 kl. 07:01
Nej jeg er absolut ikke ude på at fornærme folks billige løbesko! Synes bare at når jeg nu vidste det jeg gjorde, var det da min pligt at informere om alle risiciene ved de billigere/ukendte modeller, i det det jo netop var dem der blev spurgt ind til... Så kan man jo vælge at følge rådene --- eller lade være! Det er jo ikke noget jeg kan afgøre! :)
Forresten kostede mine splinternye Nike omkring 600 kr...