Skridttæller og motion

Du læser en tråd i debat > motion

Skridttæller og motion
Jeg har lige købt en skridttæller i dag, men skal jeg have den på når jeg træner?

Hvis nu jeg f.eks. laver cirkeltræning vil den vel tælle skridt nogle gange hvor jeg i virkeligheden laver noget andet?

Hvad gør i?
14 år3. marts 2010 kl. 17:02
re: Skridttæller og motion
Hav den på altid! Hvert skridt tæller, alle skridt er skridt. 10.000 skridt på en dag er det anbefalede. Det svarer til en spadseretur på en times tid fordelt over dagen, og kan godt være svært at komme op på, synes jeg.
14 år3. marts 2010 kl. 20:43
Hvis du vil se hvor mange skridt du har taget under din powerwalk, kan du evt nulstille den og notere tallet, eller bare notere tallet før og efter og regne det ud. Måske er din skridttæller så avanceret at man kan lave delresultater.

Der er også nogen der først nulstiller deres skridttæller en gang om ugen, og så regner deres gennemsnitlige antal skridt ud. Det er jo ikke sikkert man kan nå at gå 10.000 skridt i hverdagen, men så kan man give den en skalle i weekenden.
14 år3. marts 2010 kl. 20:47
Jeg har opgivet skridttæller. Den første jeg købte talte ikke alle skridt og var for let at reset. Den anden talte for mange skridt. Når jeg trak bukser op efter toiletbesøg talte den 5 skridt. Den trejde virkede efter hensigten, men holdt kun i 14 dage.
14 år3. marts 2010 kl. 21:28
Jeg har haft 4, og kun den ene var god, - det var en no-name-model som jeg havde købt for tredive kroner i en rodekasse hos en købmand. Jeg tabte den i forgårs, men har ellers brugt den i 3 år - altså on/ off, hehe.
14 år3. marts 2010 kl. 22:53
den her har et 'låg' så man ikke kommer til at trykke på knapperne, og man kan stille på hvor følsom den skal være. har prøvet at daske lidt til den for at se om den er urimelig, men tror den er stillet fint.

Men så vil jeg da prøve at have den på dele tiden :)
14 år4. marts 2010 kl. 06:54
Held og lykke. Pas på ikke at tabe den i toilettet! Den ryder sgu altid af når man skal have bukserne på igen. :-)

Du har set at man kan taste sine skridt ind her på siden?
14 år4. marts 2010 kl. 12:14
ryger, ikke ryder...
14 år4. marts 2010 kl. 12:14
Ja, jeg har godt set det kan tastes ind :)

Indtil videre går det rigtig fint med den, og har allerede rundet de 10000 i dag, så det ser ud til at blive en fin dag på den front
14 år5. marts 2010 kl. 12:40
jeg har en sony ericsson mobil, som han skridttæller, den virker rigtig fint.

jeg kommer dog aldrig op på de 10,000 skridt :(
14 år7. marts 2010 kl. 16:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });