#2 af gtfh (slettet)
Motionsblog uge 6
Du læser en tråd i debat > motiongtfh (slettet)
re: Motionsblog uge 6
Var syg over weekenden.
I går blev det til 25 minutters styrketræning.
I dag hviledag pga. arbejdstiden.
I går blev det til 25 minutters styrketræning.
I dag hviledag pga. arbejdstiden.
14 år10. februar 2010 kl. 13:22
angelique (slettet)
Du har ret Frandsen der er skammeligt :)
Jeg kom faktisk ud og løbe i mandags. Det blev til 30 min løb på 10 km/t. Tirsdag gjorde jeg rent på arbejdet hele dagen og dovnede for resten.
Idag onsdag er planen at få løbet noget mere og helst også få klemt noget styrketræning ind :)
Jeg kom faktisk ud og løbe i mandags. Det blev til 30 min løb på 10 km/t. Tirsdag gjorde jeg rent på arbejdet hele dagen og dovnede for resten.
Idag onsdag er planen at få løbet noget mere og helst også få klemt noget styrketræning ind :)
14 år10. februar 2010 kl. 14:01
Sannew (slettet)
Jeg har fået en DVD af Jillian Michaels i hænderne. Og jeg troede ellers at jeg var i ok form, men jeg skal love for at den tager fat!
Sidder her og arbejder og er helt øm i skuldrene!
[YES!]
Sidder her og arbejder og er helt øm i skuldrene!
[YES!]
14 år10. februar 2010 kl. 15:07
SiriS (slettet)
Er tilbage efter en pause på mere end to måneder. Dvs jeg er jo aldrig rigitg kommet i gang(!) Fedt at se at der er liv i motionsbloggen. :-)
Jeg er stadig ikke en skid motiveret, jeg ved ikke rigtig hvad der sker. Jeg gik til yoga en gang om ugen i efteråret, men det her jeg ikke råd til i denne periode. Jeg plejede at gå mange ture, flere om dagen og være interesseret i at nå op på 10000 skridt, men jeg har overhovedet ikke anstrøg af lyst. Det føles bare som om det er helt ligegyldigt. Jeg har ikke nogen opgivende fornemmelse af selvfortabelse, jeg er bare ligeglad.
Men det kan jo ikke rigtigt nytte noget! Jeg har min minimumsrute, og den er et godt sted at starte, ved jeg fra før, og jeg tror på at det hjælper at skrive lidt her i bloggen, læse hvordan det går med jer andre, og måske få lidt feedback.
Jeg har fået bøger i julegave om mavetræning og hjemmetræning (styrketræning), og har selv købt en bog med yogaøvelser. Jeg kunne jo prøve at åbne dem til en start.
Jeg er stadig ikke en skid motiveret, jeg ved ikke rigtig hvad der sker. Jeg gik til yoga en gang om ugen i efteråret, men det her jeg ikke råd til i denne periode. Jeg plejede at gå mange ture, flere om dagen og være interesseret i at nå op på 10000 skridt, men jeg har overhovedet ikke anstrøg af lyst. Det føles bare som om det er helt ligegyldigt. Jeg har ikke nogen opgivende fornemmelse af selvfortabelse, jeg er bare ligeglad.
Men det kan jo ikke rigtigt nytte noget! Jeg har min minimumsrute, og den er et godt sted at starte, ved jeg fra før, og jeg tror på at det hjælper at skrive lidt her i bloggen, læse hvordan det går med jer andre, og måske få lidt feedback.
Jeg har fået bøger i julegave om mavetræning og hjemmetræning (styrketræning), og har selv købt en bog med yogaøvelser. Jeg kunne jo prøve at åbne dem til en start.
14 år11. februar 2010 kl. 09:41
SiriS (slettet)
Motiveret eller ej kom jeg ud at gå den korte tur, og gjorde den undervejs en lille smule længere. Ikke noget der batter i motionsregnskabet, men jeg tror på det er vejen frem, selv om Chris MacDonald siger noget andet. og jeg ved også godt at jeg generelt har et problem med at gøre tingene halvt eller på skrømt. Det er som om det bare ikke kan være vigtigt nok at bruge al den tid på, der kræves, hvad enten vi taler om kunstnerisk karriere eller flad mave.
14 år11. februar 2010 kl. 12:02
angelique (slettet)
Hvor kan jeg bare godt følge dig Siri. Jeg tog mig gevaldigt sammen i efteråret og tabte 10kg men så har jeg ligesom heller ik gjort noget ved det siden. Ligger stabilt mellem 61 og 62 og kan heller ikke tage mig sammen til at motionere.
Fik dog løbet 30min igår på 10km/t men det gør altså heller ikke den store forskel i hverken kcal eller motions regnskabet når man sidder forsn en pc dagen lang.
Fik dog løbet 30min igår på 10km/t men det gør altså heller ikke den store forskel i hverken kcal eller motions regnskabet når man sidder forsn en pc dagen lang.
14 år11. februar 2010 kl. 13:47
Kirsten P (slettet)
skulle løbe idag og valget var om det skulle være udenfor eller på løbebånd.
Selv så om om solen skinnede var det alligevel hundekoldt så det blev løbebåndet der vandt og jeg løb 8,5 km
Selv så om om solen skinnede var det alligevel hundekoldt så det blev løbebåndet der vandt og jeg løb 8,5 km
14 år11. februar 2010 kl. 17:57
gtfh (slettet)
Føj hvor jeg ikke gad i dag. Og så lige i dag hvor det skulle tage lang tid - ÆææV!
Men jeg fik trampet 2t45m på cykelsimulatoren. Ganske som planlagt i moderat intensitet (tør slet ikke tænke på hvis jeg skulle have givet den smæk)
Men alligevel: HUAH
1388 kcal forbrændt ifølge watt-måler og ca, 2500 kcal efter nettets motionstabel. Desværre skulle simulatoren være ret præcis, så må hellere beregne dagens sidste måltid efter det lille tal.
Men jeg fik trampet 2t45m på cykelsimulatoren. Ganske som planlagt i moderat intensitet (tør slet ikke tænke på hvis jeg skulle have givet den smæk)
Men alligevel: HUAH
1388 kcal forbrændt ifølge watt-måler og ca, 2500 kcal efter nettets motionstabel. Desværre skulle simulatoren være ret præcis, så må hellere beregne dagens sidste måltid efter det lille tal.
14 år11. februar 2010 kl. 20:00
SiriS (slettet)
Jeg syn's det virker som om det går skide godt med jer andre! :-)
Det ER altså lidt motiverende, må jeg indrømme.
Det ER altså lidt motiverende, må jeg indrømme.
14 år11. februar 2010 kl. 23:35
Jeg har været nede og træne i dag, startede med styrketræning og derefter 1 times spinning.