Hvis du vil have synlige mavemuskler (sixpack) handler det vel om at lave diverse maveøvelser oven i alt det andet, så musklerne toner frem...
Vha. maveøvelser er det lykkedes mig at få de øverste mavemuskler frem, men de nederste kræver en hel del mere, og det er endnu ikke lykkedes mig at træne dem frem, hvilket nok hænger sammen med at jeg har en del at tabe endnu.
Jeg laver øvelser på en bold og med pilatesprincipper, så jeg også får gang i de inderste mavemuskler.
Man kan selvfølgelig også nøjes med de almindelige mavebøjninger på gulvet.
Øvelser til taljen kan du gøre ved at lægge dig på siden med den nederste arm til at støtte hovedet og den "øverste" arm støtter foran, så du ikke mister balancen. Så lægger du med samlede ben, hvorefter du løfter det ene ben lige op og så samler du benene i luften, hvorefter du sænker igen og gentager. Du kan også løfte begge ben samtidig, men jeg synes, det er lettere på den første måde. Jeg håber det var til at forstå. Jeg går lige på jagt efter links for en sikkerhedsskyld.
#2 af Esti91 (slettet)
Forbrænd flere kcal end det du indtager, allright, den har jeg tjek på.
Det er sådan jeg forbrænder mit fedt.
Men jeg er sådan set ligeglad med hvor meget jeg VEJER. Jeg vil meget gerne være s l a n k. Jeg gider ikke have deller, og jeg gider ikke have struttet/oppustet mave.
Jeg hader det, og jeg vil meget gerne træne mig slank.
Udover at spise sund, så skal der vel også motion til.
Så derfor spørger jeg jer.. hvad for noget motion kan jeg lave for at få en flad mave (gerne så man har en lille synlig six-pack), og en smal talje...
Fedtet skulle jo gerne forsvinde, altså så meget som muligt.. jeg hader at altid skulle tænke på at jeg ser lidt buttet ud, med deller til alle sider. Der findes ikke noget værre!
Og det er virkelig frustruerende at have gjort en indsats, og så stadig ikke kunne se resultater.. så der må da være noget som går forkert.
Jeg har som MÅL at løbe 3-5 km 3 gange om ugen efter januar. Jeg begyndte igår, hvor jeg løb 15 min, og gik lidt.. på en strækning på 3,8 km
Det betyder meget for mig det her.. så håber på noget hjælp..