Motionsplan - uge 22

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsplan - uge 22
Er der slet ingen der vil byde ind i denne uge?
16 år26. maj 2008 kl. 08:41
re: Motionsplan - uge 22
jeg hoppe på me det samme.
Mandag: 2 timers undervisning idans, samt salsa undervisning med instruktør
Tirsdag: 2 timers undervisning i dans samt forberedelse samt endnu mere dans med et par piger der kommer
Onsdag: Danceaerobic eller alm.dansetime- evt. efterfølgende styrkeøvelser
Torsdag: Løb med styrke eller powerwalk med styrke alt afhængig af min krops reaktion
fredag: Danceaerobic hvis jeg ikke bliver kaldt på arbejde, ellers sammen som torsdag
Lørdag: Step
Søndag???
16 år26. maj 2008 kl. 15:07
jo,jo Vil du ikke selv byde ind

Mandag: 45 low, 45 min stram op. 1 time løbehold

tirsdag: 45 min. bold og balance. 1½ time stavgang

Onsdag: fri skal ud og spise med mine kollegaer

torsdag: 45 min puls og styrke

fredag: 50 min spinning. 1 time bold og balance, 45 min low og flad mave.

Week-end: 1 løbetur på ½ time.
16 år26. maj 2008 kl. 22:49
Ro på Kirsten - ingen brug for løftede pegefingre her:

Mandag - hvile
Tirsdag: 50 km cykel
Onsdag: 1 time spinning
Torsdag: restitution - evt. en trilletur på cykel
Fredag - 50 km cykel + 1 times spinning.
Lørdag: Ingenting, men en dags power-shopping med hele familien i Kbh (så taber tegnebogen sig ihvertfald).
Søndag: ? - men nok en god lang tur på ciklen.
16 år26. maj 2008 kl. 23:17
undskyld Calle, det var ikke ment på den måde, jeg var vist lidt træt :-)
16 år27. maj 2008 kl. 19:13
uha vist meget godt med en kontrakt med sig selv igen...

Mandag...24 timers forberedelse til eksamen - stress
tirsdag...skriftlig eksamen...(gik af H...til) - stress
onsdag...1,5 times styrketræning
torsdag...1,5 times styrkestræning
fredag...eksamensforberedelse - stress og 2 timer wii fit.
lørdag...1,5 times styrketræning og eksamensforberedelse
søndag...eksamensforberedelse - stress og 2 timer wii fit.
16 år27. maj 2008 kl. 19:37
Åhh har overtrænet. Er så træt. Har været aktiv siden kl 8 imorges med undtagelse af 1 time- ZzzzzzZZZzz....
Lavede samme nummer igår. Tager den nok med ro imorgen, og tager kun 1 times træning med efterfølgende styrke, ellers går det galt på et tidspunkt!
16 år27. maj 2008 kl. 22:20
Pokemom: Hvad er wii fit?

Amalie: Husk nu at restituere - du træner faktisk en del og overtræning er ikke til at spøge med, så du burde hellere tage en pause (ved godt jeg lyder formanende), men overtræning giver fakisk bare alt den modsatte effekt end du er vant til, og du bliver lettere syg (!) og er mere og mere uoplagt. Hvis du er i reel overtræning kan du blive nødt til at tage mindst 2-3 ugers pause - og hvem har lyst til det. Et af de første symptomer (der er mange) er at man synes man præsterer dårligere eller ikke får nogen effekt af det, og derfor træner man endnu mere.
Læs mere om overtræning her: cybercycling.dk
16 år28. maj 2008 kl. 03:57
Calle: Jeg ved det godt. HAr jo oplevet det før mhp stress nedturen. Tager den også med ro idag. VAr slet ikke meningen det skulle blive så meget igår. HAr problemer med at stoppe og ikke mindst blev jeg kaldt på arbejde som idrætslærer alle 5 timer i skolen, hvor børnene forventede dans ( og mig som aktiv del af rundbold, da jeg ikke kunne klare dansen mere) og havde senere en gammel danseaftale med to piger, der havde glædet sig sådan, men 1 1/2 time idag, og så noget roligt imorgen- måske bare en lang gå tur og styrkeøvelser.
16 år28. maj 2008 kl. 11:39
Calle: Wii fit er den nye Nintendo Wii spillemaskine med et fitness "spil" til. Jeg har den ikke, men har set det i reklamerne og synes det ser fantastisk ud. Den står på min ønskeseddel.
16 år28. maj 2008 kl. 12:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });