Kan overvægtige løbe?
Du læser en tråd i debat > motioniakob
re: Kan overvægtige løbe?
Måske har hotellet et fitness-rum? Ellers kommer I jo til at gå meget - og du kan jo altid løbe lidt med drengen som leg - han er godt nok 9½ år så måske er han lidt for gammel til at lege tagfat med mor?
Trapper... der er masser af trapper, er der ikke?
Måske kan han være alene med hans gameboy / TV på værelset i et kvarters tid. Du kan altid bede receptionen holde øje med at han ikke vandrer ud, hvis du er bange for det. Snak med ham om det og find sammen en løsning.
Måske skal du slet ikke løbe? En rask gå-tur hver aften efter aftensmaden burde han jo kunne lokkes ud på.
Trapper... der er masser af trapper, er der ikke?
Måske kan han være alene med hans gameboy / TV på værelset i et kvarters tid. Du kan altid bede receptionen holde øje med at han ikke vandrer ud, hvis du er bange for det. Snak med ham om det og find sammen en løsning.
Måske skal du slet ikke løbe? En rask gå-tur hver aften efter aftensmaden burde han jo kunne lokkes ud på.
16 år23. juni 2008 kl. 13:34
Kirsten P (slettet)
I mit træningsprogrem står at for hver uge man holde pause fra løb skal man 3 uger tilbage i programmet. Jeg tænkte det er løgn og forsatte der hvor jeg var kommet til, men måtte erkende at det kunne jeg ikke. Jeg gik nu kun en uge tilbage.
16 år23. juni 2008 kl. 19:35
Kaktus (slettet)
Knægten kan som regel godt lokkes til at deltage i motion - han har heldigvis ikke arvet sin mors doven-gener :)
På hotellet er tennisbane, fodboldbane og mini-golfbane og selvfølgelig swimming-pool, så vi kan da få lidt motion :)
Er ikke helt vild med at efterlade ham alene på værelset - ikke at han kunne finde på at "gå på eventyr" på egen hånd, men hvem kan ikke huske lille Madeleine? GYS Måske overdreven bekymring, but better safe than sorry !
Vi får se - ellers er der jo ikke andet for, end at gå et par uger tilbage i løbe-programmet når vi kommer hjem igen - det er jo heller ingen katastrofe :)
På hotellet er tennisbane, fodboldbane og mini-golfbane og selvfølgelig swimming-pool, så vi kan da få lidt motion :)
Er ikke helt vild med at efterlade ham alene på værelset - ikke at han kunne finde på at "gå på eventyr" på egen hånd, men hvem kan ikke huske lille Madeleine? GYS Måske overdreven bekymring, but better safe than sorry !
Vi får se - ellers er der jo ikke andet for, end at gå et par uger tilbage i løbe-programmet når vi kommer hjem igen - det er jo heller ingen katastrofe :)
16 år25. juni 2008 kl. 09:04
KarinaHadsten (slettet)
Det er da også 100 gange bedre at I laver noget sammen :-) Fedt med alle de faciliteter - så skidt da med at du ikke får løbet ! Det skal også være ferie på motionsfronten. Ikke sagt at man ikke skal motionere. Men prøv alternativer, så det alligevel føles som ferie.
God tur i øvrigt.
God tur i øvrigt.
16 år25. juni 2008 kl. 09:12
Kaktus (slettet)
Tak, Karina :)
Trængte lige til at se tingene lidt i perspektiv. Der ER ferie og ferie MED sønnen. Og det er altså kun 1 uge... Så er det vist ikke nødvendigt at jeg går i panik-mode over, at det måske ikke bliver til en løbetur.
Jeg kune jo forsøge at følge ham - hvis jeg kunne brænde bare ½delen af det krudt af han bruger på en dag, skal jeg vist være godt tilfreds ;)
Glæder mig også helt vildt... Rhodos - here we come ! ;)
Trængte lige til at se tingene lidt i perspektiv. Der ER ferie og ferie MED sønnen. Og det er altså kun 1 uge... Så er det vist ikke nødvendigt at jeg går i panik-mode over, at det måske ikke bliver til en løbetur.
Jeg kune jo forsøge at følge ham - hvis jeg kunne brænde bare ½delen af det krudt af han bruger på en dag, skal jeg vist være godt tilfreds ;)
Glæder mig også helt vildt... Rhodos - here we come ! ;)
16 år25. juni 2008 kl. 11:43
Kirsten P (slettet)
Jeg gider hellere ikke at tage løbesko med på ferie, og tænk lige på der er noget der ligner 30 grader dernede så det er slowmotion .
16 år25. juni 2008 kl. 19:47
Kaktus (slettet)
Vild jubel :)
Idag løb jeg 12+ 2 min. og er nået præcis halvvejs gennem de 12 ugers løbeprogram :)
Det er så sidste løbetur inden ferien. Det bliver spændende at se, hvor langt jeg må gå tilbage i programmet når jeg vender tilbage efter 1 uge i syden sol :)
Idag løb jeg 12+ 2 min. og er nået præcis halvvejs gennem de 12 ugers løbeprogram :)
Det er så sidste løbetur inden ferien. Det bliver spændende at se, hvor langt jeg må gå tilbage i programmet når jeg vender tilbage efter 1 uge i syden sol :)
16 år30. juni 2008 kl. 10:53
iakob
Flot!!
God ferie!
God ferie!
16 år30. juni 2008 kl. 22:13
Kaktus (slettet)
Pyha... retur fra ferie og i gang med at løbe igen :)
Gik 1 uge tilbage i programmet (6+5 min. løb) og det gik faktisk okay. Tog lige ekstra 2 min. løb på vejen hjem som "straf" for de 700 gram jeg tog på på min ferie :-p
Jeg fik lette smerter i lysken ca. halvvejs, men de gik over igen - forhåbentlig bare min krop der - kortvarigt - reagerer på, at skulle igang igen efter 1 uge på langs ved stranden :)
Gik 1 uge tilbage i programmet (6+5 min. løb) og det gik faktisk okay. Tog lige ekstra 2 min. løb på vejen hjem som "straf" for de 700 gram jeg tog på på min ferie :-p
Jeg fik lette smerter i lysken ca. halvvejs, men de gik over igen - forhåbentlig bare min krop der - kortvarigt - reagerer på, at skulle igang igen efter 1 uge på langs ved stranden :)
16 år10. juli 2008 kl. 16:30
Nåede ned til skoven efter 9½ min, så det blev til ½ min løb i skoven - lidt har også ret :)
Gik det meste af vejen hjem, men tog så lige 2 min. ekstra løb - det så ud som om det ville begynde at regne :)
Er stolt som en pave :)
Men jeg er begyndt at blive lidt bekymret for ferien. Jeg rejser om 10 dage, og kan ikke rigtig se, hvordan jeg skal få løbet i Grækenland (for varmt, er alene med knægten osv) Håber ikke, at jeg skal starte helt forfra på programmet når jeg kommer hjem igen :(