Jeg er ikke helt sikker på, hvilken periode, du præcist mener, så jeg giver dig lige metoden til at finde aktivitetsniveauet.
Sådan finder du dit aktivitetsniveau: Indtast al aktivitet (24 timer) i en periode Gå ind under Smileys > Nordiske anbefalinger > indstil datointervallet til den indtastede periode (på fanebladet) > aflæs så fysisk aktivitetsniveau
Indstil evt. dit fysiske aktivitetsniveau i indstillinger. Bemærk at hvis niveauet findes hvor man har medtaget motion, så er tallet her også medtaget motion - og man skal IKKE indtaste ekstra motion, for så tæller det dobbelt.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
administrator
Jeg er ikke helt sikker på, hvilken periode, du præcist mener, så jeg giver dig lige metoden til at finde aktivitetsniveauet.
Sådan finder du dit aktivitetsniveau:
Indtast al aktivitet (24 timer) i en periode
Gå ind under Smileys > Nordiske anbefalinger
> indstil datointervallet til den indtastede periode (på fanebladet)
> aflæs så fysisk aktivitetsniveau
Indstil evt. dit fysiske aktivitetsniveau i indstillinger. Bemærk at hvis niveauet findes hvor man har medtaget motion, så er tallet her også medtaget motion - og man skal IKKE indtaste ekstra motion, for så tæller det dobbelt.
Vh Lone