GUIDE til nye brugere

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Anførselstegn ved redigering
Nu bliver der ikke længere sat skråstreger efter redigering, hvor der er brugt dobbelt anførselstegn :-)

Mvh Lone
11 år6. januar 2014 kl. 18:21
gtfh
Kære gtfh,

Jeg har klikket rundt i systemet og jeg kan godt se, hvad du siger. Jeg vil dog komme med nogle forslag inden jeg piller ved det denne gang, så jeg er helt sikker på, at det er noget jeg skal :-)

Tusind tak for dine ord.

Mvh Lone
11 år6. januar 2014 kl. 22:33
Jeg håber virkelig bare ikke at...
Jeg håber virkelig bare ikke, at du tror at jeg synes det hele er så negativt som mit indlæg kan tolkes. Det er ikke tilfældet! Lige så dårlig jeg er til at se egne tastefejl og stavefejl mens jeg skriver, lige så fæl er jeg, når jeg læser korrektur på andres tekster og måder at sætte ting op på.

Kom til at tænke på......
Det der hurtige overblik med smileys er jo grundlæggende en fantastisk idé. Måske man kunne lægge det på samme side, som "min dag og kalorier" . Så er al den simple basis samlet et sted og man kan klikke sig videre, hvis man vil grave dybere.

Nå, nu plaprer jeg vist. Det er mange måder at gøre tingene på.
11 år7. januar 2014 kl. 00:08
Bag hvert sagt ord er der en positiv hensigt :-)
Næh, synes ikke du plaprer, det var også en af de muligheder jeg så, da jeg kiggede rundt med fokus på dette. Det eneste der lige er, er at den på min dag kun tager for én dag, imens smileyerne er et gennemsnit over en periode (eller en dag).

Men der er rigtig mange, der kan lægges sammen
- vitaminer/mineraler
- energifordeling/måltider
- energibalance/vægtbalance
- 5 kostråd for skal helst opnå
- 5 kostråd for skal helst undgå

Ja, det var stort set bare under én menu :-O

Kom altid med jeres input. Jeg tolker jeres beskeder, for jeg tror på, at bag hver besked er der en positiv hensigt. I øvrigt synes jeg nu at din besked er rigtig fint skrevet. Så ingen grund til tolkninger der ;-)

Jeg vil MEGET hellere have, at I skriver, end at I lader være. Det er jo min eneste kontakt til jer :-) :-)

Mvh Lone
11 år7. januar 2014 kl. 00:23
Hej
Synes gtfh har opsummeret en del...at jeg laver mest "egen mad" * ja det er mit problem.. men det gør også, at jeg ikke "gider" at indtaste..
11 år7. januar 2014 kl. 22:08
kunne man ikke..
forestille sig, at man kunne give "thumbs up"?? - så vi kan give til hinandens "projekter.." (men ikke "Down" - demoraliserende)
11 år7. januar 2014 kl. 22:11
Hej LB tak for din kommentar...
Hej L_B, tak for din kommentar. Mht. "egen mad" - er der noget jeg kan gøre for at ændre programmet, så du nemmere kan indtaste?

Thumbs up ... er det i debatten, dagbøgerne, eller hvor tænker du dette?

Mvh Lone
11 år7. januar 2014 kl. 22:39
Fordeling af protein, kulhydrat og fedt i gram....
Jeg fandt den! :D
11 år11. januar 2014 kl. 17:42
Thumps up
Det er for at kunne bakke op - uden at skulle skrive en masse :-)

Der er nok ikke så meget at gøre med maden - jeg laver meget "hvad er der i køleskabet"-mad
11 år13. januar 2014 kl. 20:47
Jeg har længe overvejet at købe...
Jeg har længe overvejet at købe en sund profil, da jeg virkelig savner det overblik jeg havde over fibre, proteinindtag, energifordeling osv. før i tiden... Men jeg er i tvivl om det ville nytte, primært fordi der nu virker til at være så mange menuer man skal taste sig igennem for at få et overblik over de basale ting. Jeg kan godt se ideen med at smileyerne nu er et gennemsnit, men da jeg ikke taster alle dage, og nogle gange kun halve dage, så ville det også være rigtig rart at man kunne få oversigten dag for dag - og evt. samlet på et sted. Det ville i hvert fald gøre programmet nemmere at bruge for mig, og også være en feature jeg ville anbefale til andre senere...
11 år13. januar 2014 kl. 22:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...