Ny søgeformel

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Sofie - du kan oprette dine egne varer og retter under "bogstakken". Så hvis du har en idé om energiindholdet, så kan du oprette det selv :)
11 år9. november 2013 kl. 12:49
Jeg er fustreret over at tingene skal staves rigtigt. Ville gerne at skrev jeg "Rød" at så dukkede nogle valgmuligheder op. evt rødbeder eller rød peber osv
11 år11. november 2013 kl. 22:07
besværligt
den gamle måde at indtaste fungerede fint for mig. den nye er nemmere at lave fejl i 0g langsommere der skal tænkes mere, eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det?
11 år21. november 2013 kl. 15:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });