Ny søgeformel

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny søgeformel
Kære alle,

Jeg har forsøgt at forbedre søgeformlen. Den er en smule kompleks og der er rigtig meget at tage højde for.

Men vil I tilkendegive, om I synes den nye er bedre eller dårligere end den gamle? Og meget gerne give eksempler på, hvor den nye ikke er tilstrækkelig, så jeg kan få det rettet.

Mvh Lone
11 år25. oktober 2013 kl. 02:12
mellemmåltid
jeg kan ikke se at mellemmåltid fungerer. skulle det ikke være et formiddags eller eftermiddags indtag ?

11 år25. oktober 2013 kl. 09:40
Tak nove, nu virker mellemmåltider også. Den søger på både formiddag, eftermiddag, aftenkaffe og natmad :-)

Mvh Lone
11 år25. oktober 2013 kl. 11:41
Det virker fint Lone, tak
11 år28. oktober 2013 kl. 14:23
Tak for tilbagemeldingen :-)
11 år28. oktober 2013 kl. 20:40
Personligt kan jeg bedst lide den gamle, hvor det jeg tidligere har søgt på bliver vist øverst..
11 år30. oktober 2013 kl. 10:25
Sørg for at egne opskrifter/vare kommer samlet og først.
Det er irriterende, når det kommer hulter til bulter.
Jeg har oplevet det med mine brød-opskrifter. Først kommer en jeg ikke bruger så tit. Som nummer 11 kommer den jeg bruger mest. Det indimellem var fra fødevarestyrelsen.
11 år30. oktober 2013 kl. 11:00
Jeg syntes at det er blevet lettere at søge, så jeg er meget tilfreds
11 år31. oktober 2013 kl. 07:28
Søgefunktion justeret en lille smule
Jeg har forsøgt at justere test-søgefunktionen en ganske lille smule, så tidligere brugte varer bliver favoriseret en lille smule mere end tidligere.

Hvad er jeres oplevelse med dette?

Foss > tak for din uddybede beskrivelse, det er den jeg er gået ud fra :-)
11 år5. november 2013 kl. 14:01
mangel af rigtige valgmuligheder
har ikke prøvet den gamle, men den her er fin, bortset fra at jeg mangler nogle retter og andre muligheder.... især sushi kunne være fint :) nu har jeg fx lige spist sushi og ville så gerne indtaste mit måltid, men det bliver jo lettere komplekst, hvis jeg skal taste alle tingene ind manuelt..... og så er der også bare nogle andre småting eller "ingredienser" som mangler, men jeg klarer mig - det er ikke så voldsomt :) ellers superfint arbejde;P
jeg ved jo godt at det vil være umuligt at få alle retter ind i søgefelterne ;P
11 år7. november 2013 kl. 19:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });