Der er igen problemer med "Hop direkte til..." funktionen :-(
Samme som sidst.
11 år13. juni 2013 kl. 21:00
Lone administrator
#2 af Lone (administrator)
re: Hop direkte til...
Hej Girl next door,
Vil du beskrive, hvad du klikker på, og hvad der sker i stedet for hvad der burde ske? :-)
Mvh Lone
11 år13. juni 2013 kl. 21:10
Girl next door
#3 af Girl next door
Når jeg går ind på en tråd, så klikker jeg på "Hop direkte til hvor jeg kom til sidst" - og så ender jeg allerbagerst på sidste side, hvor der står at der ingen indlæg er siden sidst. men når jeg kigger efter i teksten kan jeg se at der er flere indlæg skrevet, som jeg ikke har læst endnu og skal så selv finde der, hvor jeg er nået til.
11 år13. juni 2013 kl. 21:15
Lone administrator
#4 af Lone (administrator)
Har du prøvet på flere forskellige tråde? Jeg kan ikke umiddelbart se andet, end at det virker her, men jeg ser selvfølgelig gerne på det. Jeg kommer fint ind midt i en tråd.
Er der slet ikke nogen tråde, hvor du lander "midt i" ... altså netop hvor du kom til sidst?
11 år13. juni 2013 kl. 21:20
Lone administrator
#5 af Lone (administrator)
Har du evt. benyttet et af linkene på forumoversigten? Jeg har nemlig sat de nye links til selv at hoppe direkte til hvor man kom siden sidst.
Måske har du klikket væk herfra og så har du egentlig fået beskeden "indlæg herunder ..." én gang?
11 år13. juni 2013 kl. 21:21
Girl next door
#6 af Girl next door
Ja, jeg har prøvet flere forskellige tråde. Både gået ind i dem fra forsiden, fra egen deltagelse og fra forumoversigten. Problemet er der alle steder fra, der er altså ikke nogen tråde hvor jeg havner midt i.
Nej, jeg har ikke klikket væk fra siden - den står som regel åben i en fane for sig.
11 år13. juni 2013 kl. 21:38
Girl next door
#7 af Girl next door
Nu virker den nogle gange, men andre gange ikke. Mærkeligt.
11 år13. juni 2013 kl. 21:44
Lone administrator
#8 af Lone (administrator)
Du må meget gerne holde mig opdateret, hvis du kommer det nærmere. Jeg har lidt svært ved at finde det, når jeg ikke får fejlen her. Jeg har brug for et udgangspunkt at lede ud fra :-)
11 år13. juni 2013 kl. 21:54
Lone administrator
#9 af Lone (administrator)
Måske står der noget oppe i URL'en, som kan hjælpe mig nærmere. Hvis du finder et indlæg der fejler, vil du så ikke kopiere webadressen ind her ... altså hvor der står ***forældet link er fjernet*** .... osv.
11 år13. juni 2013 kl. 21:56
Girl next door
#10 af Girl next door
Den gjorde det lige nu, da jeg ville se det du havde skrevet i tråden
Samme som sidst.