En del af det står her: madital.dk
Men jo, kunne da også tænke mig at vide, hvor mange (aktive) brugere der egentligt er ;)
Hvor mange er vi?
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: Hvor mange er vi?
12 år17. januar 2013 kl. 20:40
calcit
Det håber jeg da at Lone svarer på?.
Hvad er dine forventninger ang, betalende kontra gratis medlemmer? Er alle velkomne?
Hvad er dine forventninger ang, betalende kontra gratis medlemmer? Er alle velkomne?
12 år18. januar 2013 kl. 00:47
Lone
administrator
administrator
Hej med jer,
Jeg tror ikke, at det er helt almindeligt, at man udgiver disse oplysninger af hensyn til konkurrence osv.
Jeg skal lige lære det hele her, og så længe jeg ikke har sagt noget, så har jeg i al fald ikke sagt for meget.
Det vigtigste for jer, er vel også hvor mange der benytter forummet. Af hensyn til betaling har jeg absolut ikke til hensigt at "skumme fløden" eller hvad man kunne kalde det. Mit ønske er at jeg ikke længere skal køre med underskud på siden, at jeg kan bytte arbejdstimer ud med timer herinde fremover samt at jeg kan videreudvikle siden - evt. med ekstern hjælp, hvis det er muligt :-)
Madital.dk har siden idéen i 2002 været mit lille barn, og det bliver det ved med :-)
Mvh Lone
Jeg tror ikke, at det er helt almindeligt, at man udgiver disse oplysninger af hensyn til konkurrence osv.
Jeg skal lige lære det hele her, og så længe jeg ikke har sagt noget, så har jeg i al fald ikke sagt for meget.
Det vigtigste for jer, er vel også hvor mange der benytter forummet. Af hensyn til betaling har jeg absolut ikke til hensigt at "skumme fløden" eller hvad man kunne kalde det. Mit ønske er at jeg ikke længere skal køre med underskud på siden, at jeg kan bytte arbejdstimer ud med timer herinde fremover samt at jeg kan videreudvikle siden - evt. med ekstern hjælp, hvis det er muligt :-)
Madital.dk har siden idéen i 2002 været mit lille barn, og det bliver det ved med :-)
Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 12:48
Lindy (slettet)
Jeg har slet ingen interesse i betaling o.lign. på nuværende tidspunkt. :-)
Har lige stiftet bekendskab med siden, og bruger allerede en del tid herinde.
Årsagen til min forespørgsel om, hvor mange vi er, er mest i forhold til, hvor mange mulige "læsere" jeg har, når jeg er offentlig herinde :-)
Og i forhold til hvem der står bag, handler det om, hvortil jeg retter eventuelle spørgsmål..
Har en hel del allerede :-)
Er vild med siden. Men har en del problemer med at finde rundt herinde. Eksempelvis tror jeg, jeg har skrevet det forkerte sted i min dagbog (under ANDRES kommentarer), men jeg kan simpelthen ikke hitte ud at, hvordan jeg får mine daglige noter ind hvor jeg tænker de skal være.
Det begynder at blive et irretations-moment..
Ja, jeg har ikke megen tålmodighed.
Men alle andre kan tilsyneladende hitte rundt, hvorfor så ikke jeg? :-)
Har lige stiftet bekendskab med siden, og bruger allerede en del tid herinde.
Årsagen til min forespørgsel om, hvor mange vi er, er mest i forhold til, hvor mange mulige "læsere" jeg har, når jeg er offentlig herinde :-)
Og i forhold til hvem der står bag, handler det om, hvortil jeg retter eventuelle spørgsmål..
Har en hel del allerede :-)
Er vild med siden. Men har en del problemer med at finde rundt herinde. Eksempelvis tror jeg, jeg har skrevet det forkerte sted i min dagbog (under ANDRES kommentarer), men jeg kan simpelthen ikke hitte ud at, hvordan jeg får mine daglige noter ind hvor jeg tænker de skal være.
Det begynder at blive et irretations-moment..
Ja, jeg har ikke megen tålmodighed.
Men alle andre kan tilsyneladende hitte rundt, hvorfor så ikke jeg? :-)
12 år20. januar 2013 kl. 17:16
Lone
administrator
administrator
Hej Lindy,
Der er andre der efterhånden har været her i lang tid, og de har også spurgt, så spørg blot :-)
Du får fat i mig, som står for programmet ved at skrive i forummet "Madital.dk". Her læser jeg alle indlæg. Andre svarer dog ofte før jeg får læst indlægget :-)
Jeg kan godt forstå, at du ikke kan finde, hvor man skriver i dagbogen. Den er godt gemt efter seneste opdatering, men ligger via et link nederst på madindtastningssiden.
Endelig bare spørg, så vil jeg meget gerne svare :-)
Hov, jeg fik i øvrigt ikke svaret på calcits spørgsmål om betalende kontra gratismedlemmer. Alle er selvfølgelig velkomne. Jeg håber, at jeg kommer til ikke at forskelsbehandle, men det er jo dog de betalende medlemmer som gør at jeg kan holde den gående, så jeg vil ikke love, at der ikke bliver forskelle. Hvis jeg ikke svarer på spørgsmålet, er det fordi jeg ikke helt har forstået det, og så må jeg bede dig uddybe det :-)
Mvh Lone
Der er andre der efterhånden har været her i lang tid, og de har også spurgt, så spørg blot :-)
Du får fat i mig, som står for programmet ved at skrive i forummet "Madital.dk". Her læser jeg alle indlæg. Andre svarer dog ofte før jeg får læst indlægget :-)
Jeg kan godt forstå, at du ikke kan finde, hvor man skriver i dagbogen. Den er godt gemt efter seneste opdatering, men ligger via et link nederst på madindtastningssiden.
Endelig bare spørg, så vil jeg meget gerne svare :-)
Hov, jeg fik i øvrigt ikke svaret på calcits spørgsmål om betalende kontra gratismedlemmer. Alle er selvfølgelig velkomne. Jeg håber, at jeg kommer til ikke at forskelsbehandle, men det er jo dog de betalende medlemmer som gør at jeg kan holde den gående, så jeg vil ikke love, at der ikke bliver forskelle. Hvis jeg ikke svarer på spørgsmålet, er det fordi jeg ikke helt har forstået det, og så må jeg bede dig uddybe det :-)
Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 17:30
Lindy (slettet)
Årh tak Lone..
Jeg fandt det :-)
Så det vil sige, jeg opretter bare et nyt indlæg i Forum, hver gang jeg har et spørgsmål..? Det må da give rigtig mange indlæg til sidst.
Slettes de på et tidspunkt?
Nå men tak for hjælpen i denne omgang.
Rart at vide, at man bliver hørt ;-)
Jeg fandt det :-)
Så det vil sige, jeg opretter bare et nyt indlæg i Forum, hver gang jeg har et spørgsmål..? Det må da give rigtig mange indlæg til sidst.
Slettes de på et tidspunkt?
Nå men tak for hjælpen i denne omgang.
Rart at vide, at man bliver hørt ;-)
12 år20. januar 2013 kl. 18:24
Lindy (slettet)
Hmm...
Den vil ikke gemme det, jeg skriver dagbogen.
Skriver: der opstod en fejl.
Hvordan gemmer man normalt?
Der er ingen "gem" rubrik, så jeg klikker bare uden for boksen.
Den vil ikke gemme det, jeg skriver dagbogen.
Skriver: der opstod en fejl.
Hvordan gemmer man normalt?
Der er ingen "gem" rubrik, så jeg klikker bare uden for boksen.
12 år20. januar 2013 kl. 18:27
Lone
administrator
administrator
Hej Lindy,
Jeg læser ikke alle indlæg, der bliver skrevet. Kun dem der bliver skrevet i forummet "Madital.dk".
De slettes ikke med mindre nogen beder om det.
Jeg kan godt se, at du får en fejl. Den skal jeg have rettet. Indtil da må du lige benytte 'enkelt-anførselstegn' ... altså ' i stedet for "
Håber mit svar er forståeligt :-)
Jeg retter anførsels-fejlen en af de nærmeste dage.
Mvh Lone
Jeg læser ikke alle indlæg, der bliver skrevet. Kun dem der bliver skrevet i forummet "Madital.dk".
De slettes ikke med mindre nogen beder om det.
Jeg kan godt se, at du får en fejl. Den skal jeg have rettet. Indtil da må du lige benytte 'enkelt-anførselstegn' ... altså ' i stedet for "
Håber mit svar er forståeligt :-)
Jeg retter anførsels-fejlen en af de nærmeste dage.
Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 18:35
Lone
administrator
administrator
(du behøver i øvrigt ikke skrive det hele igen, jeg har fået det sendt i en fejlmelding, og kan sagtens kopiere teksten ind for dig)
Hvis du ik har en kopi i fx udklipsholderen :-)
Mvh Lone
Hvis du ik har en kopi i fx udklipsholderen :-)
Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 18:36
Bare sådan helt almindelig nysgerrighed :-)