Kan ikke skifte dato

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Kan ikke skifte dato
Ja det gav et underligt problem, hvilket var derfor jeg valgte at logge ud og lukke browseren.

Når jeg bare ændrede password, og så ændrede datoen for at notere mad fra dagene før - ja så stod der den rigtige dato, men det mad jeg allerede havde tastet ind igår var ikke fra igår, men fra dags dato. Så det blev meget forvirrende lige pludselig.

Jeg må bare rette tidligere dage i alm explorer browser.
13 år18. maj 2011 kl. 10:12
Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om, hvad problemet kan skyldes. Jeg har tjekket i de andre browsere og det er kun Chrome, der volder problemer :-/

Jeg har prøvet at teste mig frem til løsningen. Og alt ser ud til at fungere korrekt - problemet er, at det gør det blot ikke :-/

Tak for den positive tilbagemelding, trods at jeg denne gang ikke kan hjælpe lige nu og her :-(

Mvh Lone
13 år18. maj 2011 kl. 10:21
Jeg har oprettet et ønske om at det skulle være muligt at kunne indtaste tilbage i tiden.

Jeg havde simpelthen ikke set at muligheden var oppe i hjørnet (dato med det lille skift bagefter). Så egentlig må I gerne slette forslaget.

Derudover så har jeg også problemer i Chrome - men det har du vist oplevet :) Jeg kan imidlertid godt komme ind på de tidligere dage, men når jeg trykker på gem, kommer den tilbage til d.d. og det har jeg har tastet ind står på dagsdato istedet for på den tidligere dato jeg egentlig arbejdede i.

13 år21. maj 2011 kl. 22:30
Jeg bruger Chrome på min skolecomputer, og der har jeg ikke oplevet problemer.. Ikke så vidt jeg husker, i hvert fald :)
Kan det skyldes indstillinger med cookies eller lign?
13 år22. maj 2011 kl. 11:26
Der problemer med at skifte dato på Chrome.

Jeg bliver desværre pt. nødt til at bede jer benytte en anden browser i øjeblikket, da Chrome volder mig problemer.

Mvh Lone
13 år22. maj 2011 kl. 13:26
Nu kan jeg ikke få det til at funke på min skolecomputer med chrome..
I andre der bruger chrome, har I også fået fejlen først for nylig?
13 år23. maj 2011 kl. 11:09
Datoskift i Chrome
Til jer der benytter Chrome:

Der har jo som bekendt været problemer med at skifte dato i browseren Chrome. Jeg har kigget efter en løsning nogle gange, og har nu måske fået googlet mig frem til andre med samme problem - og med en mulig løsning.

Vil I prøve at skifte dato igen i Chrome - og se om I nu kan indtaste mad på tidligere dage end dags dato. Og gerne melde tilbage til mig, om det nu virker - samt om du var en af de, som netop havde problemet tidligere?

Mvh Lone
13 år4. juni 2011 kl. 18:47
re: Datoskift i Chrome
Hej Lone,

Jeg bruger Chrome, har haft problemet, og har nu forsøgt at skifte dato og indtaste for i går, som du bad om.

Der er ingen problemer mere.
Hverken med at indtaste eller med at slette igen.
Og kan heller ikke se at det ændrer i/påvirker denne dags (4/6) indtag, som det ellers gjorde før.

Så tak for hjælpen nok en gang! Dejligt at du knokler sådan for os :)
13 år4. juni 2011 kl. 19:13
re: Datoskift i Chrome
Fedt, tak for tilbagemeldingen. Det virker også i min egen Chrome-udgave, så jeg går ud fra, at det er i orden nu :-)

Dejligt endelig at have fundet løsningen, som var noget atypisk denne gang :-) Men med hjælp fra andre kode-nørder gik det alligevel ;-)

Mvh Lone
13 år4. juni 2011 kl. 19:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...