#1 af Fluffy82
Kan ikke skifte dato
Du læser en tråd i debat > madital.dkFluffy82
Jeg kan sagtens skifte datoen oppe i højre hjørne som jeg plejer, men så snart jeg klikker på indtast mad, skifter den automatisk tilbage til idag.
13 år16. maj 2011 kl. 12:44
Lone
administrator
administrator
re: Kan ikke skifte dato
Hej Fluffy82,
Jeg kan ikke fremprovokere fejlen her. Hvilken browser har du?
Mvh Lone
Jeg kan ikke fremprovokere fejlen her. Hvilken browser har du?
Mvh Lone
13 år16. maj 2011 kl. 15:54
mariasabine (slettet)
Jeg har haft nøjagtig samme problem. Det startede fra d. 16/5. Jeg bruger google chrome :)
13 år17. maj 2011 kl. 07:29
Ulla Mikkelsen
Jeg har brugt funktionen flere gange i dag og her er der ingen problemer - så det er nok et browser problem :O))
13 år17. maj 2011 kl. 08:10
alicesc
Jeg oplever samme problem idag. Jeg kan sagtens skifte datoen og motion for igår kan jeg også få lov at indtaste, men så snart jeg klikker på at skulle indtaste mad - ja så smutter den tilbage til dags dato :(
Jeg bruger Google Chrome som browser.
Jeg bruger Google Chrome som browser.
13 år17. maj 2011 kl. 10:12
Linda Skovgaard
Jeg kan heller ikke skifte dato.
Kan som Alicesc heller ikke skifte dato.
Hvis jeg stiller mig på indtast mad og skifter, kan jeg godt, men al maden kommer alligevel på den aktuelle dato, ikke på den dato hvor jeg indtaster.
Jeg bruger også google chrome..
Kan som Alicesc heller ikke skifte dato.
Hvis jeg stiller mig på indtast mad og skifter, kan jeg godt, men al maden kommer alligevel på den aktuelle dato, ikke på den dato hvor jeg indtaster.
Jeg bruger også google chrome..
13 år17. maj 2011 kl. 10:24
Lone
administrator
administrator
Jeg har brugt flere timer på dette problem i dag, men det vil ikke løses :-/
Jeg får også selv problemet i chrome, så jeg kan da heldigvis teste nogle forskellige ting - intet af det virker bare.
Så jeg er i gang med at se på det. Men har ikke lige fundet en løsning endnu :-/
Jeg får også selv problemet i chrome, så jeg kan da heldigvis teste nogle forskellige ting - intet af det virker bare.
Så jeg er i gang med at se på det. Men har ikke lige fundet en løsning endnu :-/
13 år17. maj 2011 kl. 17:56
Lone
administrator
administrator
Okay, jeg har måske en lidt mystisk løsning, som skal benyttes til det her problem.
Jeg prøvede at gå ind under Profil > ret profil, ændre password, gemme profil og herefter igen forsøge at ændre dato og taste mad ind på tidligere dato. Det hjalp og jeg kunne gemme under i forgårs.
Det vil jo være rigtig godt, hvis det også hjalp hos jer :-) Gør det? Selvom det ikke plejer at være sådan problemerne skal findes :-D
I øvrigt kunne jeg fint rette mit password tilbage til det samme som før - og nu er der stadig ingen fejl :-)
Så i første omgang vil jeg gerne blot høre, om dette hjælper i jeres Chrome-browsere?
Mvh Lone
Jeg prøvede at gå ind under Profil > ret profil, ændre password, gemme profil og herefter igen forsøge at ændre dato og taste mad ind på tidligere dato. Det hjalp og jeg kunne gemme under i forgårs.
Det vil jo være rigtig godt, hvis det også hjalp hos jer :-) Gør det? Selvom det ikke plejer at være sådan problemerne skal findes :-D
I øvrigt kunne jeg fint rette mit password tilbage til det samme som før - og nu er der stadig ingen fejl :-)
Så i første omgang vil jeg gerne blot høre, om dette hjælper i jeres Chrome-browsere?
Mvh Lone
13 år17. maj 2011 kl. 18:38
alicesc
Hej Lone
Det virker desværre ikke for mig. Jeg ændrede password, loggede ud og lukkede browseren og åbnede op igen. Men får samme fejl som igår :(
Men derfor skal du alligevel have tak for dit altid hårde arbejde med hurtigt at forsøge at løse problemerne :)
Det virker desværre ikke for mig. Jeg ændrede password, loggede ud og lukkede browseren og åbnede op igen. Men får samme fejl som igår :(
Men derfor skal du alligevel have tak for dit altid hårde arbejde med hurtigt at forsøge at løse problemerne :)
13 år18. maj 2011 kl. 08:28
Lone
administrator
administrator
Hej alice,
Jeg har opdaget at fejlen opstår igen, næste gang man logger på.
Har du prøvet blot at gå ind og ændre password, ikke logge ud herefter, men blot skifte dato og indtaste mad på den nye dato?
Mvh Lone
Jeg har opdaget at fejlen opstår igen, næste gang man logger på.
Har du prøvet blot at gå ind og ændre password, ikke logge ud herefter, men blot skifte dato og indtaste mad på den nye dato?
Mvh Lone
13 år18. maj 2011 kl. 09:48