Madital.dk på café i Århus - vil du med?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Madital.dk på café i Århus - vil du med?
Hov har først lige opdaget denne tråd......hvis der stadig er mulighed for tilmelding kunne jeg godt tænke mig at komme. Jeg kan 2. eller 4. Kunne det evt. foregå i nærheden af banegården?
13 år24. maj 2011 kl. 10:54
Hej Lone, Super initiativ.
Er selv udklægget på den forgangne fødeanstalt i århus, ja det var før graviditetblev en sygdom ;-)

Men hvor gerne jeg end ville, så tror jeg min rugende hustru vil sætte pris på min opmærksomhed i Juni. Barnet skulle komme til verden sidst i Juni..

Men ellers var jeg frisk. Deltager gerne en anden gang om du skulle finde det nødvendig.

God dag til jer alle, er jo flere af jer som jeg har fornøgelsen at kalde "venner" herinde ;-)
Er altså det bedste ved denne side, at man er helt anonym, med mindre man selv står frem med andet.

Hold jer munter, og Lone; jeg håber du får noget brugbart med hjem til tagnestuen.

Knus
Michael.
13 år24. maj 2011 kl. 23:18
Hej igen,

Jeg beklager mit fravær i denne tråd. Jeg vil denne gang skyde en dato ud, så det ikke løber ud i sandet, når jeg alligevel ikke får besluttet noget.

Så ... har du lyst til en omgang caféhygge torsdag den 30. juni?

Vi tager ind i Århus midtby på en eller anden café, som bliver meldt ud senere. Du betaler kun for det du selv spiser, men jeg vil opkræve et depositum for at sikre, at folk der melder sig til også dukker op af hensyn til bordbestilling.

Jeg vil igen henvise til, at du skal være 18 år for at melde dig til. Dette af den simple årsag, at jeg herigennem repræsenterer et firma og jeg ikke kender regler for dette under 18 år.

Jeg håber, der er en god håndfuld, som har lyst til at komme og møde de andre.

I så fald kan du enten skrive i denne tråd - eller skrive en mail direkte igennem kontaktformen i bunden af siden.

Håber vi ses :-)

Mvh Lone
13 år13. juni 2011 kl. 21:31
Hej

Har først set denne "indbydelse" nu, men jeg vil da gerne med. Håber at det stadig kan nåes. Det er altid interessant at møde ligesindede. Jeg bor i Århus, så jeg synes selvfølgelig det er alle tiders sted t starte.
13 år14. juni 2011 kl. 00:50
Jeg vil gerne mødes med jer andre torsdag d. 30. juni;-)
13 år14. juni 2011 kl. 08:49
Jeg kan også godt den 30. juni
13 år14. juni 2011 kl. 09:19
Super at flere er med på at mødes :-)

I tilmelder jer ved at indbetale 100 kr. til:
Reg.nr + kontonummer: 7643 7501844
Skriv venligst jeres brugernavn + rigtige navn ved overførslen, så jeg ved, hvem der har indbetalt. Jeg vil via brugernavnet finde jeres e-mail-adresse, så sørg for, at denne er opdateret i profilen :-)

I får de 100 kr. tilbage, det er blot for at være sikker på, at folk dukker op på dagen.

Jeg bestiller bord et par dage inden, sted afhænger af hvor mange vi bliver. I vil da få tilsendt en mail om sted. Det bliver i gå-afstand fra banegården.

Vi mødes kl. 18.00, så kan man nå at komme hjem fra studie eller job, og vi har samtidig god tid.

Så tilmeld jer blot :-)

Hvis I har specielle ønsker til aftenen er jeg også åben for forslag :-) Ellers vil jeg lave en kort introduktion og ellers vil jeg lægge op til fri snak.

Mvh Lone
13 år14. juni 2011 kl. 14:54
Så har jeg overført pengene;-)
13 år15. juni 2011 kl. 10:06
me too
13 år15. juni 2011 kl. 16:13
Jeg har også betalt.............. og sat kryds i kalenderen
13 år17. juni 2011 kl. 20:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...