#2 af rdrd (slettet)
Madital.dk på café i Århus - vil du med?
Du læser en tråd i debat > madital.dkrdrd (slettet)
re: Madital.dk på café i Århus - vil du med?
Det kunne jeg godt tænke mig, såfremt det er en dag jeg kan. Det kunne være hyggeligt.
13 år15. maj 2011 kl. 21:03
Ulla Mikkelsen
Det lyder vel nok hyggeligt og jeg syntes, at det er en rigtig god ide og vil meget gerne mødes med dig og andre, men øv øv jeg har da godt nok lige lidt langt til Århus :O((
Kunne det være en ide, at vi måske også kunne lave en dag/aften i Ribe, Danmarks ældste og smukkeste by ???
Kunne det være en ide, at vi måske også kunne lave en dag/aften i Ribe, Danmarks ældste og smukkeste by ???
13 år15. maj 2011 kl. 21:30
mopsie
Jeg har desværre også lidt for langt til Århus. Men det lyder som et rigtig godt tiltag.
13 år15. maj 2011 kl. 21:41
Lone
administrator
administrator
rdrd> Lyder godt :-)
turbomoster> Jeg ser lige hvordan tilslutningen er i Århus, og hvordan aftenen forløber sig. Så kan man tage stilling derefter :-)
Men i øvrigt er jer i andre byer velkomne til at melde tilbage, det vil give et indtryk af hvor i landet, man har lyst til at mødes.
turbomoster> Jeg ser lige hvordan tilslutningen er i Århus, og hvordan aftenen forløber sig. Så kan man tage stilling derefter :-)
Men i øvrigt er jer i andre byer velkomne til at melde tilbage, det vil give et indtryk af hvor i landet, man har lyst til at mødes.
13 år15. maj 2011 kl. 21:43
Nammenamsie (slettet)
Jeg synes også at det lyder som en super god idé!
Ville rigtig gerne med, hvis ikke det var i Århus, og hvis det blev engang efter juni måned, da jeg har næsen godt begravet i bøgerne det næste stykke tid, grundet eksaminer..
For mit vedkommende ville Odense være perfekt..
Fyn er jo også lige i midten ;-)
Ville rigtig gerne med, hvis ikke det var i Århus, og hvis det blev engang efter juni måned, da jeg har næsen godt begravet i bøgerne det næste stykke tid, grundet eksaminer..
For mit vedkommende ville Odense være perfekt..
Fyn er jo også lige i midten ;-)
13 år15. maj 2011 kl. 23:21
tynd74
Hej Lone
lyder som en super god ide.
Der er noget langt til århus.
da jeg selv bor i thy.
lise
lyder som en super god ide.
Der er noget langt til århus.
da jeg selv bor i thy.
lise
13 år16. maj 2011 kl. 05:15
mopsie
For mit vedkommende ville Odense også være perfekt.
13 år16. maj 2011 kl. 08:29
Louise79 (slettet)
Jeg bor i Aarhus, og er frisk på at møde dig, og nogle af de andre brugere;-)
13 år16. maj 2011 kl. 09:03
Fluffy82
Jeg ville være frisk på et Københavner-møde.
13 år16. maj 2011 kl. 12:45
administrator
Jeg vil høre, om du kunne være interesseret i at mødes en aften på en café med mig og andre, der bruger Madital.dk?
Min egen hensigt med en sådan aften er, at jeg gerne vil møde jer og dermed få et bedre indtryk af, hvem I er, og hvad I har brug for fra Madital.dk i fremtiden.
Det kommer sig af, at jeg er gået på nedsat tid i nogle måneder på mit arbejde for at gøre noget mere ved Madital.dk.
Jeres hensigt kan være at møde mig og andre brugere, tale om mad, vaner, Madital.dk, vægttab, fortælle hvordan I gør samt i det hele taget bare at få en hyggelig aften med andre herinde fra.
Da jeg ikke ligger inde med et lokale, synes jeg, at vi skal tage på café og samtidig få en bid mad. Også bare for hyggens skyld :-)
Hvis nogen af jer er interesseret i sådan en aften, vil jeg senere melde en dato ud, hvorefter jeg vil opkræve 150 kr. som I vil få tilbage, når I møder op på caféen til aftalte tid. Dette for at sikre, at de som melder sig til også dukker op, så vi ikke står med tomme stole i sidste ende.
I første omgang, og inden jeg melder en dato ud, kunne jeg godt tænke mig helt uforpligtende at høre, om nogen overhovedet kunne være interesseret i at deltage i sådan en aften?
Mvh Lone