Madital.dk på café i Århus - vil du med?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Madital.dk på café i Århus - vil du med?
Fedt at I melder tilbage, det giver mig et godt billede :-)

Det ser ud til, at vi indtil videre er 3 i Århus :-)
13 år16. maj 2011 kl. 18:52
Jeg er også fra Århus, men altså jeg ved ikke om jeg er for ung...
13 år16. maj 2011 kl. 19:49
Jeg er også fra Århus, og jeg ville også mene, at det kunne være hyggeligt.. Jeg er dog også usikker på, om jeg er 'gammel' nok (selvom jeg er 18), og egentligt også om jeg vejer nok..

Jeg vil så nok mene, at en dag i skoven (Risskov har en hyggelig bålplads?) ville være mere passende, de fleste er trods alt på slankekur.. Måske noget med en gåtur og hjemmelavet mad, buffe-ting? Det giver gode idéer og sund mad. Bare et forslag ;)
13 år16. maj 2011 kl. 20:36
LSJM> Programmet er lavet til folk på 18 år og derover. Jeg ved dog, at der er nogle under 18, som også benytter det, og jeg synes af denne grund, det er fint at få kommentarer fra din aldersgruppe også.

Jeg vil dog gerne have din mors/fars/andens accept. Ikke fordi jeg tror, at der vil være problemer forbundet med det, men så er jeg i al fald på den sikre side :-) De er velkomne til at ringe på telefon 2512 2333. Og i øvrigt også meget velkomne til at komme med også :-)

Til alle andre > Da programmets målgruppe er 18 år og derover, vil jeg gerne, at de resterende på caféen er 18 eller derover :-)

Ablanu > Vægten skal ikke være en hindring - stor eller lille. Alle herinde benytter siden af en eller anden grund - det vil jeg gerne høre mere om :-)
Jeg vil dog holde fast i, at vi mødes på café, hvor der er fine muligheder for god mad :-)

Mvh Lone
13 år17. maj 2011 kl. 19:30
Jeg ville være med på et café-møde i København.
Rigtig god idé, du er kommet med, Lone :-)
13 år17. maj 2011 kl. 23:33
Hej Lone, jeg er desværre i udlandet pt. men vil gerne inskyde min mening om hvorfor Madital hvirker bedre end betalingssiderne (som jeg har prøvet også).

De ting som til at starte med gør at man tænker, mannas det er næsten FOR simpelt mht. ingen bruger profil med billede og information, ingen private mails beskeder, ingen rette funktion, faktisk er hvad der gør din side unik.
For det gør at folk giver hinanden råd som alle andre kan se og nyde godt af, personligt men anonymt og bordet fanger så man tænker over hvad man skriver, om man så får en tastefejl ind, who cares. Man er jo ret privat med sin tykhed og tanker derom. Og det modvirker også de "kliker" der tit opstår på sider.

Syntes faktisk også at det at man holder sig selv og hinanden i næsen og ikke har en diætist, som man alligevel ikke kender til at komme med irriterende input, faktisk virker bedre. Man tager sin sundhed i egen hånd!

Så håber du ikke ændrer det, selvom det ville se mere fancy ud. Og tusind tak for siden, har hjulpet mig meget!
13 år18. maj 2011 kl. 09:56
Hej Pupetta, det lyder som om det er forummet, som du henviser til?
Jeg ser masser af andre funktioner, som kunne gøres bedre og udvides :-)
Mvh Lone
13 år18. maj 2011 kl. 10:14
Yeps, noget af indtastningen kunne godt fintunes lidt, men det ved du nok fra nye ønsker osv., ville bare lige sig hvad jeg syntes virker godt!
13 år18. maj 2011 kl. 10:37
Ok - tak for tilbagemeldingen :-)
13 år18. maj 2011 kl. 10:50
Hov har slet ikke set denne tråd. Glemmer altså ofte at kigge i dette forum. :)

Nå men jeg er også fra Århus og synes dette er en genial idé, så hvis ellers du finder en dato jeg kan så er jeg frisk :)
13 år18. maj 2011 kl. 13:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...