Diskussion af ønske: Opdateret fødevareliste

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Diskussion af ønske: Opdateret fødevareliste
Jeg vil gerne have at jeg kan gå ind på den enkelte vare og se hvor meget mineral og vitamin der er i varen. Jeg har enormt brug for at kunne se om jeg får nok hver dag. Fx kan jeg nogen dage se at jeg er i bund med Kalium eller fosfor, og jeg har tidligere kunnet gå ind i fødevarelisten og se hvad jeg skulle spise for at få nok af det pågældende mineral denne dag, den funktion er væk, og den ønsker jeg mig meget tilbage. Men der er også nogen helt særlige ting der gør sig gældende når man som jeg er gastric bypass opereret.
13 år3. juni 2011 kl. 21:49
Det var mig der skrev beskeden.

1) Der er masser af fødevare som ikke er på listen
2) Når fødevaren er på listen, så vil det være godt hvis der sat gram for (1skive vejer X antal gram).

Jeg er ellers meget glad for dit program. Det virker og det er ikke altid så vigtigt, at man får et fuldstændigt korrekt mål i gram for sit måltid. Der er massere af måltider jeg må gætte mig til og det sker tit når jeg spiser på mit arbejde.

spørgsmål: hvordan skrives dansk brun sovs?

Mvh
Brian

13 år6. juni 2011 kl. 08:16
Hej Brian,

Der er nogle andre sovsetyper under "Sauce". Vær opmærksom på at vælge flydende produkter. Brev er indholdet i et brev - dvs. pulver.

Ellers er der muligheden for at oprette en sovseopskrift.

Mvh Lone
13 år6. juni 2011 kl. 18:06
Hej

Helt klart nr. 2. for mig er det ikke så vigtigt at varen ikke har pr stk, skive osv. da det er nemt selv at veje og skrive det ind. Det tager derimod lang tid at at skulle skive en vare ind selv. Men hvis varen er på listen er det hurtigt lige at veje den enkelte vare.

mvh jonas
13 år11. juli 2011 kl. 23:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...