Diskussion af ønske: Opdateret fødevareliste

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Diskussion af ønske: Opdateret fødevareliste
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad I mener, når I sætter jeres stemme på følgende nye ønske: "Fuld opdateret fødvareliste med gram pr. stk, skive og lignende", som lige nu ligger klart nr. 1 på listen?

Mener I:
1) at de nuværende data ikke er opdaterede på de enkelte fødevarer
2) at der ikke er nok fødevarer at vælge imellem
3) at der mangler gram pr. stk, skive osv. på den nuværende liste

Jeg vil gerne høre helt specifikt, hvad ønsket dækker over, da det er 3 ret store punkter i sig selv :-)

Mvh Lone
13 år6. maj 2011 kl. 17:53
re: Diskussion af ønske: Opdateret fødevareliste
For mig er det klart nummer 2 der er vigtigst - at der kommer flere fødevarer. Eks. Philadelphia, pesto osv osv.
Selvfølgelig også dejligt nemt når der står hvad en skive vejer osv. Men det er måske sværere???

Lige et stort knus i din retning Lone for siden og for dig!!!
13 år6. maj 2011 kl. 18:16
Hej Lone
Jeg siger også nr. 2
Hvor er det i øvrigt, man stemmer?

Mvh Pita
13 år6. maj 2011 kl. 21:03
Jeg siger også 2, men synes helt klart også at det er dejligt når der står hvor mange gram der er pr styk eller skive.
13 år7. maj 2011 kl. 00:46
Jeg ønsker mig også flere forskellige fødevarer, altså nummer 2.
Nummer 3 ville også være dejlig at få "mere" af.. Det bliver ikke helt nøjagtigt, men det er en stor hjælp hvis man fx er i byen og ikke har mulighed for at veje sin mad
13 år7. maj 2011 kl. 00:59
Super, ville lige være sikker :-)

Pitabnu > du stemmer via den lille orange "fane" der svæver helt i venstre side af din skærm med teksten "NYE ØNSKER?" :-)

Mvh Lone
13 år7. maj 2011 kl. 10:08
Helt klar nr. 2. Da jeg vejer al min mad, betyder det ikke noget for mig med vægt pr. skive eller pr. stk.

jeg vil også gerne takke dig for et fantastisk program, og den store arbejdsindsats, det må kræve af dig, og så helt gratis. Tusind tak for det.
13 år7. maj 2011 kl. 15:59
For mig er det vigtigt med en fuld liste à la "alle varer", da jeg der kan vælge de ting, der har fuld ernæringsberegning og dermed få et fuldt billede af mineraler/vitaminer, etc, samt finde f.eks. kød og fisk, der nogenlunde svarer til ting, der ikke er i listen.

Mvh
Ingeborg59
13 år9. maj 2011 kl. 09:29
For mig er nr 2 vigtigst - dernæst nr. 3, som mest er en (STOR) hjælp når man har været i byen og ikke kunnet veje sin mad.

Tak fordi du gider det her Lone :)
13 år9. maj 2011 kl. 11:16
Mht. 3'ern ville det være rart med mulighed for selv at indtaste en enhed (som det er med egne opskrifter), så ens eget 'normal' kom ind.. Så må man se sig frem til, om potionen er større eller mindre, når man spiser ude, ofte er forskellen jo stor.
13 år9. maj 2011 kl. 15:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...